۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۲۴۲۱۶۶
سردار احمدی مقدم:

همدستی رژیم اشغالگر صهیونیست با گروه های تکفیری برملا شده است

خبرگزاری رسا ـ سردار احمدی مقدم در مراسم ترحیم شهدای حزب الله گفت: همدستی رِژیم اشغالگر صهیونیست با گروه های تکفیری برملا شده است.
ديدار سردار احمدي مقدم با امام جمعه اصفهان
به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا؛ سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده کل نیروی انتطامی در مراسم ترحیم شهید جهاد مغنیه و جمعی از شهدای حزب الله که در اول بهمن ماه در دفتر حزب الله برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: رژیم اشغالگر صهیونستی با حمله به لبنان در سال 1982 و با تصور مقابله با گروه های مقاومت دل را به دریا زد و در آن سال ناموفق ماند.
 
وی افزود: این حرکت ناموفق رژیم صهیونستی منجر به به وجود آمدن حزب الله در لبنان شد و نتیجه بر خلاف میل رژیم صهیونستی شد.
 
فرمانده کل نیروی انتظامی با بیان اینکه در چند سال اخیر به نام آزادی دموکراسی غربی اقداماتی از سوی استکبار در منطقه به وجود آمد خاطر نشان کرد: استکبار برای دلار و به دست آوردن چاه های نفتی کشورهای سلطه گر وارد منطقه شده و گروه های تکفیری را به وجود آورد.
 
سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: اما دست همکاری رژیم اشغالگر صهیونستی با گروه های تکفیری برملا شده است و موقعیت حزب الله و دولت سوریه بر همگان آشکار است.
 
وی با بیان اینکه برخی دولت های مرتجع در جبهه حمایت رژیم صهیونستی قرار گرفته اند و آنها را حمایت می کنند اظهار کرد: اسرائیل در جولان با گروه های النصره اطلاعات بر علیه نیرو های حزب الله رد و بدل می کند و این گروه ها مورد حمایت صهیونست ها هستند.
 
فرمانده نیروی انتطامی با اشاره به وضعیت مطلوب امنیتی در مرزهای کشور اظهار کرد: ما مرزبان در هر دو سوی مرز ایران و پاکستان هستیم.
 
سردار احمدی مقدم با اشاره به ادعای پاکستان مبنی بر ثبات در منطقه گفت: این آسیب پذیری در مرز پاکستان وجود دارد اما خوشبختانه با تلاش مرزبانان در نقاط صفر مرزی و تلاش نیروی انتظامی در مقابله با تروریست ها به موفقیت رسیده اند.
 
وی در رابطه با بودجه متعلق به امنیت مرزها اظهار کرد: این اعتبارات مربوط به انسداد مرزها واحد های مستقر واحد های انتظامی و سیم خاردار است و بازسازی و آسفالت جاده ها و تجهیز مرزبانی در نظر گرفته شود./818/پ202/ب6
ارسال نظرات