۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۲۴۲۱۶۹
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی:

رأی اعتماد مجلس به وزیر علوم مشروط است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مجلس در ماجرای وزرای پیشنهادی علوم به رسالت خود عمل کرد، رای مجلس به آقای فرهادی را مشروط به این دانست که مرزبندی دقیقی با فتنه و اصحاب آن داشته باشد.
حجت الاسلام آشتياني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده مردم قم و معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم چهارشنبه شب در نشست فعالان فرهنگی و سیاسی استان قم، انجمن های اسلامی اصناف، دانشجویی، اداری، کارگری و فعالان امر به معروف و نهی از منکر استان که به همت معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین برگزار شد، با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به مقام شامخ حضرت رسول الله(ص) این اقدام را نشانه حماقت غرب و عداوت دیرینه آنان با اسلام دانست.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین شهادت جمعی از نیروهای حزب الله و یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

 

وی در ادامه با اشاره به تحولات منطقه، نقش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با گروه های تندرو و افراطی همچون داعش را بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: جمهوری اسلامی بدون هیچ گونه چشمداشتی در مقابل داعش و گروه های تکفیری و تروریستی ایستاد و بحمدلله امروز کمر داعش شکسته است.

 

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که ناتوی فرهنگی روز به روز شدیدتر می شود، افزایش آمار طلاق در جامعه را زیبنده ندانست و تاکید کرد: دشمن در زمینه مسائل فرهنگی هجمه و سرمایه گذاری عجیبی را آغاز کرده است.

 

وی با بیان این که دشمن برای به فساد کشاندن جوانان سرمایه گذاری عظیمی را صورت داده است، گفت: متاسفانه غربزدگی درجامعه در حال افزایش است و گسترش ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی را باید مؤیدی بر این مساله دانست.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اظهارات محمود سریع القلم تاکید کرد: وی در کتاب خود توسعه اقتصادی کشور را در گرو این می داند که در شبکه اقتصادی غرب قرار گیریم، به آنها اعتماد کنیم و از آنها بخواهیم که به ما کمک کنند.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بر اساس اصول مسلم قانون اساسی ما نباید سلطه بیگانه را بپذیریم، اظهار داشت: آقای سریع القلم در کتاب خود این اصل مسلم قانون اساسی را مورد انتقاد قرار می دهد.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم در هفدهم دی ماه، اظهار داشت: ایشان تاکید کردند دشمنان تلاش دارند تمام ارزش های ما را تغییر دهند؛ متاسفانه از کنار راهپیمایی اربعین حسینی با آن عظمت و شکوهی که داشت، بسیاری از رسانه های ما به سادگی گذشتند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نقش انجمن های اسلامی را در مقابله با هجمه و توطئه های دشمنان بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: دشمن از انقلاب اسلامی ضربه ها خورده، به همین دلیل توان خود را در مقابله با این نظام و ارزش های والای آن بسیج کرده است.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که انقلاب اسلامی دست استکبار را کوتاه کرده است، گفت: امروز دشمن از حمله نظامی نا امید شده و دل به تهاجم فرهنگی بسته است و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

 

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای جنایت اخیر صهیونیست ها علیه نیروهای حزب الله اظهار داشت: امروز جبهه ها و جغرافیای مقاومت گسترده شده است.

 

وی با اشاره به ماجرای وزرای پیشنهادی برای وزارت علوم، تصریح کرد: شش نفر را که به نحوی از اصحاب فتنه بودند برای وزارت علوم به مجلس معرفی کردند، اما بحمدلله مجلس نیرومند ما در مقابل آنها ایستاد و به آقای فرهادی نیز مشروط رای داده است.

 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کسانی که به دنبال القای این نکته هستند که برای پیشرفت باید به آمریکا اعتماد کنیم، یادآورشد: بر اساس موضوعی که این افراد به دنبال آن هستند، باید راه و رسم حضرت امام و رهبر معظم انقلاب را کنار بگذاریم.

 

وی با تاکید بر این که دشمن شناسی یک اصل مهم و مورد تاکید قرآن و آموزه های دینی است، گفت: امروز با دشمنان های مجهز و عنودی مواجه هستیم و اگر فرصت ها را از دست بدهیم و نقشه دشمن را به خوبی نشناسیم دچار خسران خواهیم شد. /924/پ202/ج
 

ارسال نظرات