۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۲۴۲۲۱۱
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران:

غرب به دنبال عادی سازی اهانت به مقدسات دینی است

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که غربی ها به دنبال عادی سازی اهانت به مقدسات دینی به ویژه نبی مکرم اسلام هستند، گفت: پروژه اهانت به پیامبر و مقدسات دینی مسلمانان هر سال از سوی یک کشور اروپایی اجرا می شود و این نشان می دهد غربی ها به دنبال از بین بردن فرهنگ دینی در جهان هستند.
حجت الاسلام خوباني، معاون تهذيب حوزه علميه مازندران

حجت الاسلام مهدی خوبانی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، گفت: تمسخر و اهانت به ساحت پیامبران الهی و ائمه معصومین(ع) در تاریخ اسلام همواره از دست های جاهل انسان هایی که مقام امامت و نبوت را نمی شناختند صورت می گرفته است.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که این گونه جسارت ها در زمان رسول خدا و انبیاء الهی نیز وجود داشته است، خاطرنشان کرد: این حرکت های ضد دینی نشان از جاهلیت مدرن در دنیای غرب دارد.

 

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که اهانت به مقدسات دینی از جهل و نادانی بشر سرچشمه می گیرد، تصریح کرد: توهین به شخصیتی که دارای فضائل و مکارم اخلاقی است، نشان از بی فرهنگی و اوج جهالت دنیای غرب دارد.

 

وی افزود: مدعیان دفاع از حقوق بشر و دموکراسی حتی برای کوچکترین عقاید و فرهنگ دینی دیگر ملت های ارزش قائل نمی شود و این با شعار آزادی بیان غرب در تضاد است.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز کشورهای حامی تروریست در جهان مدعی صلح و دموکراسی در دنیا هستند، بیان داشت: احترام به افکار و عقاید دینی ملت های جهان ضرورت دارد و نباید به بهانه آزادی بیان به آن بی احترامی شود.

 

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که غربی ها به ابتدایی ترین مسائل انسانی نیز توجهی نمی کنند، گفت: غرب با اقدامات خود به سال های اخیر به افکار و عقاید میلیون ها انسان در جهان توهین کرده است.

 

وی شاخه و ریشه اصلی همه حرکت های فراماسونری در جهان را رژیم صهیونیستی و انگلیس دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز لابی صهیونیستی در اروپا و آمریکا جریان اسلام هراسی در دنیا را صحنه گردانی می کند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز غرب برای اهانت به مقدسات دینی سرمایه گذری گسترده ای انجام می دهد، تصریح کرد: هدف اصلی دنیای کفر مقابله با موج اسلام خواهی در اقصی نقاط جهان است.

 

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که غربی ها به دنبال عادی سازی اهانت به مقدسات دینی به ویژه نبی مکرم اسلام هستند، افزود: پروژه اهانت به پیامبر و مقدسات دینی مسلمانان چند سالی است که هر ساله از سوی یک کشور اروپایی اجرا می شود و این نشان می دهد غربی ها به دنبال از بین بردن فرهنگ دینی در جهان هستند./1316/پ202/ب1 

ارسال نظرات