۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۲۴۲۲۱۹
امام جمعه مانه و سملقان:

هتک حرمت رسول اکرم نشانگر اوج نگرانی دشمن از گسترش اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مانه و سملقان با محکوم کردن هر گونه اهانت به مقدسات اسلامی گفت: تکرار اقدامات حرمت شکنانه دشمنان اسلام علیه رسول اکرم(ص) نشان دهنده اوج نگرانی آن ها از گسترش اسلام است.
حجت الاسلام احمدزاده - همايش روحانيان شيعه و سني مانه و سملقان در اعتراض به هتک حرمت نبي اسلام(ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه شهرستان مانه و سملقان در استان خراسان شمالی امروز در همایش روحانیان اهل سنت و شیعه این شهرستان که به منظور محکوم کردن اقدامات توهین آمیز علیه حضرت محمد(ص) در مسجد جامع شهر آشخانه، مرکز این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انجام اقدامات توهین آمیز علیه رسول مهر و رحمت و دیگر مقدسات اسلامی، از سوی همه مسلمانان و نیز مردم آزاده جهان محکوم است.

 

وی با بیان این که کشورهای غربی و سردمداران و گردانندگان آن ها با انجام اقدامات توهین آمیز علیه مقدسات اسلامی در واقع میزان حساسیت خود نسبت به مسلمانان را نشان می دهند، اضافه کرد: این کشورها با تداوم توهین های خود می خواستند انفجار دفتر این نشریه را تلافی کنند اما در واقع با این اقدام برای افراطیون آرامش خاطر بیشتری فراهم کردند.

 

حجت الاسلام احمدزاده خاطرنشان کرد: آن ها می خواستند میزان عکس العمل جهان اسلام در برابر این گونه اقدامات توهین آمیز را سنجیده و برنامه های آینده خود را بر اساس این عکس العمل ها تنظیم کنند.

 

به گفته وی تمامی ماجرای توهین به پیامبر گرامی اسلام(ص) در نشریه شارلی ابدو و پس از آن انجام اقدامات تروریستی از سوی افراطیون در واقع برنامه صهیونیست ها برای جلوگیری از گسترش اسلام و رواج اسلام هراسی بود.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مانه و سملقان تصریح کرد: از همان ابتدای ظهور اسلام یهودیان به پیامبر گرامی اسلام(ص) اهانت می کردند و امروز نیز در وقایع اخیر فرانسه صهیونیست ها به عنوان بدترین و اصلی ترین دشمنان اسلام در پشت پرده نقش اساسی داشتند اگر چه در این میان خود را نیز قربانی خشونت اسلامی معرفی می کردند.

 

حجت الاسلام احمدزاده تصریح کرد: اسراییل و کشورهای غربی از دین اسلام به عنوان یک دین تمدن ساز و مترقی که مخالف نظام های سلطه گرا است احساس خطر می کنند به همین دلیل نیز هر از چند گاهی با اجرای توطئه ای جدید سعی می کنند برنامه های جدید خود برای جلوگیری از رواج اسلام را عملی کنند.

 

به گفته وی یکی دیگر از اهداف دشمنان از انجام این گونه اقدامات موهن تحریک مسلمانان و انحراف افکار عمومی از بیداری اسلامی است تا با برنامه ریزی و بزرگ نمایی اقدامات تلافی جویانه افراطیون، به مقاصد سیاسی خود برسند.

 

حجت الاسلام احمدزاده اضافه کرد: کشورهای غربی و اروپایی خود را مدافع آزادی بیان و مهد حقوق بشر می نامند اما با تکرار اهانت های خود نسبت به مقدسات اسلامی به اسم آزادی به بیش از 1.5 میلیارد نفر مسلمان دنیا توهین می کنند.

 

امام جمعه شهرستان مانه و سملقان در استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نگاه مسلمانان سراسر جهان به پیامبر بزرگوار اسلام بسیار فراتر از کسانی است که با هدف دفاع از آزادی، اهانت به رسول مکرم اسلام(ص) را انتخاب می کنند اما در عین حال حرمت عقاید بیش از 1.5 میلیون مسلمان دنیا را نادیده می گیرند./9314/پ202/ب5

ارسال نظرات