۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۴۲۲۴۹

ائمه جمعه آذربایجان‌شرقی اهانت به ساحت پیامبر اسلام را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ ائمه جمعه و فرمانداران 21 شهر استان آذربایجان‌شرقی با صدور بیانیه‌ای هتاکی نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت پیامبر رحمت و مهربانی را محکوم کردند.
حضرت محمد(ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ائمه جمعه و فرمانداران آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای شرکت‌کنندگان توهین این نشریه را در تداوم موج جدید اسلام هراسی کشورهای غربی به علت گرایش مردم این کشورها به اسلام و بیداری اسلامی دانسته و آن را شدیدا محکوم کرده‌اند.

 

این بیانیه خاطرنشان کرده است: این عمل نفرت انگیز باعث خدشه‌دار شدن احساسات یک میلیارد و 700 میلیون نفر مسلمان در اقصی نقاط عالم و اعلان جنگ آشکار با مسلمانان جهان بوده است.

 

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: ما با محکوم کردن جنایات گروهک‌های تکفیری و تروریستی در کشتار مردم بی‌گناه جهان به ویژه در سوریه، عراق، لبنان و فلسطین، از مقاومت و پیروزی‌های اخیر نیروهای مردمی در باز پس‌گیری مناطق اشغال شده در عراق تجلیل و ظفر آنان را از درگاه خداوند خواستاریم.

 

بنابر این گزارش، در ادامه این بیانیه با حمایت از مقاومت مردم مسلمان و مبارز بحرین در استیفای حقوق مشروع خود، بر آزادی فوری و بی‌قید و شرط شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت اسلامی وفاق ملی این کشور و همه زندانیان سیاسی بحرین تاکید شده است.

 

ائمه جمعه و فرمانداران استان در این بیانیه با حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و به ویژه رزمندگان حزب الله، اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در تجاوز هوایی به سوریه و بمباران و شهید کردن چندین نفر از مجاهدان اسلام محکوم شده است.

 

گفتنی است، همایش یک روزه مشترک ائمه جمعه و فرمانداران 21گانه استان آذربایجان‌شرقی روز گذشته حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، استاندار آذربایجان‌شرقی، ائمه جمعه و فرمانداران 21 شهرستان و معاونان استاندار آذربایجان‌شرقی در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد./935/د101/ب4

ارسال نظرات