۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۴۲۲۶۱
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

پاسخ مقاومت پشیمانی بزرگی را برای صهیونیست‌ها به بار می‌آورد

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای اهل سنت لبنان با تأکید براینکه مقاومت اسلامی، صهیونیست را از اقدام اخیر خود به سختی پشیمان خواهد کرد، گفت: حمایت اهل سنت لبنان از مقاومت اسلامی در برابر اسرائیل و تکفیری‌ها پابرجاست.
شيخ حسام العيلاني امام جماعت مسجد الغفران صيداي لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسام العیلانی، از علمای اهل سنت لبنان در واکنش به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نیروهای مقاومت در منطقه القنیطره سوریه، خاطرنشان کرد: نبرد کنونی منطقه نبردی بین دو محور خیر و محور شرارت است. مقاومت اسلامی به مبارزه با محور شرارت می‌پردازد که متشکل از رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری مانند داعش است.
وی پیروزی مقاومت اسلامی در مقابله با تکفیری‌ها و اسرائیل را حتمی برشمرد و اظهار داشت که رژیم صهیونیستی دچار اشتباه محاسباتی شده است. این رژیم اگر گمان می‌کند که به واسطه عملیات القنیطره و هدف قرار دادن چند تن از نیروهای مقاومت توانسته است معادلات منطقه را تغییر دهد سخت در اشتباه است.
العیلانی افزود: رژیم صهیونیستی باید بداند که پاسخ مقاومت اسلامی به اقدام اخیر صهیونیست‌، پشیمانی بزرگی را برای اسرائیل به بار خواهد آورد.
امام جماعت مسجد الغفران صیدای لبنان گفت: نبرد جهان اسلام در برابر دشمن صهیونیستی ادامه خواهد داشت و ما به عنوان اهل سنت لبنان از استراتژی و سلاح مقاومت تحت هر شرایطی دفاع می‌کنیم و به پیمان خود با این جنبش استوار خواهیم ماند.

گفتنی است حمله روز یکشنبه رژیم صهیونیستی به نیروهای حزب الله لبنان در منطقه القنیطره سوریه که به شهادت 6 تن از مجاهدان مقاومت انجامید، از سوی سیاستمداران و علمای لبنانی به شدت محکوم شد. این درحالی است که اغلب گروه‌های مخالف حزب الله نیز این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کردند./983/ب902/ک

 

ارسال نظرات