۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۲۴۲۳۵۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

تعامل اعضای خانه مطبوعات آذربایجان غربی در کشور بی نظیر است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: خانه مطبوعات آذربایجان غربی به لحاظ نبود تنش و اختلاف از مطرح ترین تشکلات رسانه ای در سطح کشور است.
حجت الاسلام کريمي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمد باقر کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی امروز در دیدار اعضای هیأت رئیسه خانه مطبوعات با امام جمعه ارومیه اظهار کرد: خانه مطبوعات آذربایجان غربی به لحاظ نبود تنش و اختلاف از مطرح ترین تشکلات رسانه ای در سطح کشور است.

 

وی گفت: رسانه های استان می توانند در تحقق برنامه های نماینده ولی فقیه و همچنین پیگیری مطالبات رهبری نقش مؤثری ایفا کنند.
 
حجت الاسلام کریمی به ارائه گزارشی از فعالیت های این اداره کل در حوزه رسانه ها و مطبوعات پرداخت و افزود:  فعالیت رسانه ای در راستای اطلاع رسانی جامع از وضعیت استان انجام می شود.
 

حجت الاسلام کریمی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات و همچنین برگزاری سمینار تعامل اقوام و ادیان از برنامه های آتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه مطبوعات است.

جواد زاهدی، رییس خانه مطبوعات آذربایجان غربی نیز در این دیدار با قدردانی از توجه ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه به مطبوعات، مشکلات رسانه های استان را برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با همراهی و تعامل خوب نهادهای مرتبط، این مشکلات به ویژه در حوزه بیمه خبرنگاران مرتفع شود.
 
وی گفت: در حال حاضر 140 نفر از کارکنان مطبوعات استان در خانه مطبوعات استان عضو هستند که اکثریت به لحاط درامدی وضعیت مطلوبی ندارند.
 
وی افزود: خانه مطبوعات آذربایجان غربی با هدف بررسی مشکلات و چالش های پیش روی این حوزه فعالیت می کند و سعی دارد در این راستا گام‌های مثبتی بردارد./936/پ202/ب4
ارسال نظرات