۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۲۴۲۳۸۴
حجت الاسلام فرحزاد:

ترس از گسترش اسلام دشمن را به هتاکی پیامبر وا داشته است

خبرگزاری رسا ـ مبلغ عرصه دین با اشاره به این‌که در برابر گرما و نور خورشید نمی‌توان مقابله کرد، گفت: توهین نشریه فرانسوی نشان از ترس به دلیل گسترش اسلام و برای ایجاد اسلام هراسی در جهان صورت گرفته است.
حجت الاسلام حبيب الله فرحزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد کارشناس و مبلغ دینی، شب گذشته در جمع زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه(س) در شبستان امام خمینی(ره) با اشاره به نعمت های خداوند به پیامبر اسلام(ص) گفت: مهم ترین نعمت خداوند به رسول اکرم(ص) شرح صدر است.

 

وی به مفهوم شرح صدر اشاره کرد و افزود: شرح صدر عبارت از دریادلی و بزرگی روح و جان انسان است، اگر روح و جان انسان وسیع و بزرگ باشد، به دنبال آن تحمل مشکلات آسان شده و بسیاری از صفات حسنه در انسان ایجاد می شود.

 

این مبلغ دینی با اشاره به سخنی از امام علی(ع) در نهج البلاغه اظهار داشت: حضرت فرمودند که قلب های انسان ها همانند ظرف هایی هستند که می توانند کوچک یا بزرگ باشند، اما قلبی که دارای وسعت بیشتری باشد برتر خواهد بود.

 

وی ادامه داد: خداوند می فرماید که اگر من اراده هدایت کردن کسی را داشته باشم، قلب و روحش را بزرگ می کنم که بتواند حق و حقیقت را به آسانی پذیرا باشد اما اگر کسی اعمال ناشایست انجام داد، روح و جان و او کوچک شده و از معارف الهی باز می ماند.

 

حجت الاسلام فرحزاد با بیان این که عالم ملکوت به سبب رسول اکرم(ص) و اهل بیت(ع) آفریده شده است، ابراز داشت: کسانی که در قالب کاریکاتور و مقاله به رسول مهربانی ها توهین می کنند، بدانند که به جایی نخواهند رسید به دلیل این که خداوند اراده بر برتری رسول اکرم(ص) کرده است.

 

وی با اشاره به این که در برابر گرما و نور خورشید نمی توان مقابله کرد، یادآور شد: خداوند در قرآن می فرماید، کسانی که می خواهند پیامبر(ص) را از بین ببرند باید با من مقابله کنند؛ توهین نشریه فرانسوی نشان از ترس به دلیل گسترش اسلام و برای ایجاد اسلام هراسی در جهان صورت گرفته است.

 

این کارشناس دینی داشتن نور را سبب رهایی از جهنم دانست و خاطرنشان کرد: در روایات آمده است نورانی ترین افراد کسانی هستند که به اهل بیت(ع) علاقه دارند؛ بنابراین پذیرش ولایت اهل بیت(ع) سبب نجات از آتش جهنم می شود./1323/پ202/ف

 

ارسال نظرات