۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۲۴۲۴۳۴
همزمان با سراسر کشور؛

راهپیمایی مردم بوشهر در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام برگزار شد

خبرگزای رسا ـ همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار بوشهر با برگزاری راهپیمایی هتک حرمت به ساحت قدسی پیامبر را محکوم کردند.
رهپيمايي بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر در پی هتک حرمت صورت گرفته به ساحت مقدس پیامبر اسلام از سوی نشریه فرانسوی شارلی ابدو راهپیمایی اعتراض‌آمیزی در استان بوشهر برگزار شد.

 

مردم ولایتمدار بوشهر پس از اقامه نماز جمعه و همزمان با سراسر کشور مسیر مصلی امام خمینی(ره) این تا میدان قدس را با شعار «لبیک یا رسول الله» پیمودند.

 

حضور مسؤولان و مردم اعم از نوجوان، جوان و بزرگسال، مرد و زن در راهپیمایی به چشم می خورد. آنها با در دست داشتن پوسترهایی با نوشته «فداک یا رسول الله» و «فدائیان پیامبر اعظم» اقدام پلید نشریه فرانسوی را محکوم کردند.

 

فریاد «مرگ بر فرانسه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «لبیک یا رسول الله»، «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «من عاشق محمدم»، «ای امت محمد به پا خیز، پیرو دین احمد با پا خیز»، «ما همه عمار توییم خامنه ای»، «اسلام پیروز است، اسرائیل نابود است»، «ما امت» و «ما امت محمدیم فدائیان احمدیم» از دیگر شعارهای راهپیمایان بوشهری بود.

 

شایان ذکر است، در این بین حضور کودکان نیز از دیگر جلوه های جالب توجه بود که با در دست داشتن پوسترهایی فریاد «لبیک یا رسول الله» سر می دادند.

 

گفتنی است، در پایان این راهپیمایی بیانیه ای در محکومیت هتک حرمت به ساحت حضرت محمد(ص) قرائت شد./833/پ202/ب6

 

ارسال نظرات