۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۲۴۲۴۴۴
امام جمعه نکا:

توهین به پیامبر بیانگر درماندگی دشمن در برابر اسلام خواهی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا گفت: توهین به پیامبر(ص) بیانگر درماندگی دشمن در برابر اسلام خواهی است.
حجت الاسلام لائيني، امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: توهین به ساحت مقدس نبی اکرم(ص) دل هر مسلمان و انسان آزاده ای را به درد می آورد و ما هم این توهین را که بیانگر بی خردی دشمنان اسلام است را محکوم می کنیم.

 

وی با بیان این که توهین به مقدسات توطئه غرب علیه مسلمانان است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی و توطئه رژیم صهیونیستی در توهین به پیامبر اکرم(ص) به صورت واضح مشاهده می‌شود.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی افزود: هیچ دین و مذهبی، توهین به ادیان را نمی‌پذیرد و بی‌احترامی و اهانت به ساحت بزرگ پیامبری که مورد احترام مسلمانان و حتی غیر مسلمانان است پذیرفتنی نیست و ما خواهان محکومیت و مجازات عاملان این توطئه و توهین به ساحت مقدس رسول خدا(ص) هستیم.

 

خطیب جمعه نکا با تبریک سالروز میلاد مبارک امام عسکری(ع) گفت: امامی که سن مبارکشان 28 سال بود و مدت شش سال دوران امامتشان بود در هشتم ربیع‌الثانی به دنیا آمدند که این میلاد مبارک را به فرزند بزرگوارش امام زمان(عج) و همه‌ مؤمنان تبریک عرض می‌کنیم و همچنین سالروز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی هم در این روز واقع  شده و این روز را هم تبریک عرض می‌کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با بیان این که افرادی که شیعه انگلیسی را رواج دهند و از داعش را حمایت کنند، اسلام ناب نیستند، خاطر نشان کرد: اسلام ناب، اسلاب محمد(ص) است که خواهان ایجاد صلح و دوستی و آرامش در جهان است.

 

امام جمعه نکا در ادامه اظهار داشت: از مسؤولان نظام انتظار داریم که در برابر این توهین‌ها ایستادگی کنند، وقتی که جان کری از توهین کنندگان حمایت می‌کند چرا ما نتوانیم در مقابل آنها بایستیم؛ زیبنده وزیر امور خارجه کشور جمهوری اسلامی نیست که با وزیر آمریکا قدم زنی کند؛ پس «رحماء بینهم و اشدّاء علی الکفّار» چه می‌شود؟ ما باید عزت خودمان را حفظ کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی افزود: مراجع تقلید نسبت به این مساله اعتراض کردند اما سخنگوی دولت به منتقدان می‌تازد و می گوید رفتار انتقاد کنندگان سخیف است، باید به این انتقاد گوش دهند و در مقابل ملت نایستند.

 

وی در پایان با سفارش به تقوای الهی گفت: قدرت انسان در تقوا است و قدرتمندی هر فردی در تقوای او مشخص می شود، ارزش ها، همه در پرتو تقواست، آنچه که در ملاقات با خدا می‌تواند برای ما شادی آفرین باشد و رحمت و بهشت خدا را برای ما بوجود بیاورد، تقواست، باتقوا باشید و بدانید که خدا را ملاقات خواهید کرد و اگر تقوا باشد، به هنگام ملاقات با خدا، هیچ ترسی نداریم.

 

به گزارش رسا، به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نکا، نمازگزاران نکایی پس از اقامه نماز با انجام راهپیمایی از مصلی به سمت میدان جانبازان این شهرستان، اقدام نفرت‌انگیز نشریه فرانسوی را محکوم کردند. /1317/پ202/ب1

ارسال نظرات