۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۲۴۲۵۱۷
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

مؤسسات قرآنی اصفهان نیاز به مدیریت واحد دارند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان این‌که باید مدیریت واحدی در میان مؤسسات قرآنی صورت گیرد، گفت: برای این‌که عملکرد مؤسسات قرآنی مثبت باشد باید میان آنان همکاری و همفکری ایجاد شود.
حجت الاسلام صادقي

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان این‌که مسابقات قرآنی که در اداره اوقاف صورت می‌گیرد تشریفاتی است، اظهار کرد: البته نادیده گرفتن خدمات قرآنی در اصفهان بی‌انصافی است.

 

وی با اشاره به این‌که قرآن باید همگانی شود، افزود: باید مردم را به برنامه‌های قرآنی دعوت کرد تا رونق آن در جامعه افزایش یابد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به همگانی شدن مؤسسات قرآنی تصریح کرد: مؤسسات باید راهکاری را برای خود مشخص کرده و برای رفع آنها راه حل ارائه دهند.

 

وی با اشاره به اجرای زنده قرآن و اذان در صدا و سیما ادامه داد: صدا و سیما باید از قاریان و مؤذن‌ها دعوت کند تا در برنامه‌هایشان به صورت زنده قرآن و اذان را اجرا کنند.

 

حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این‌که اداره اوقاف سامانه‌ای را با عنوان بانک اطلاعاتی ایجاد کرده که آمار حافظان و قاریان در سطح استان اصفهان وجود دارد، گفت  :مربیان باید به صورت داوطلبانه فعالیت خود را در زمینه آموزش قرآن آغاز کنند و نباید با نگاه منبع درآمد به آن توجه داشته باشند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان یادآور شد: تاکنون نزدیک به 2 هزار نفر در زندان‌های اصفهان از طریق آموزش رایگان حافظ و قاری قرآن شده‌اند.

 

وی با بیان اینکه باید مدیریت واحدی در میان مؤسسات قرآنی صورت گیرد، افزود: برای این‌که عملکرد مؤسسات قرآنی مثبت باشد باید میان آنان همکاری و همفکری ایجاد شود./939/د103/ب6

ارسال نظرات