۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۲۴۲۵۲۰
9 بهمن‌ماه؛

همایش بزرگ فرزندان طلاب حوزه های علمیه کاشان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان از برگزاری همایش بزرگ فرزندان طلاب حوزه های علمیه شهرستان کاشان خبر داد.
حجت الاسلام سيد جواد جواهريان

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید مجتبی جواهریان مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: همایش بزرگ فرزندان طلاب حوزه های علمیه شهرستان کاشان 9 بهمن ماه جاری در سالن غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به این که در این همایش از 211 نفر از فرزندان ممتاز طلاب شهرستان کاشان در مقاطع مختلف تحصیلی تجلیل خواهد شد افزود: از این تعداد 123 نفر شاگرد ممتاز در مقطع ابتدایی، 34 نفر مقطع راهنمایی، 29 نفر مقطع دبیرستان و دو نفر در مقطع کارشناسی هستند.

 

حجت الاسلام جواهریان یادآورشد: افزون بر این تعداد از 23 نفر از فرزندان ممتاز طلاب حوزه های علمیه کاشان که در امر تحصیل موفق به دریافت بالاترین رتبه تحصیلی شده اند نیز در این همایش تجلیل خواهد شد.

 

وی برگزاری این همایش را در دو بخش جداگانه برای پدران و مادران فرزندان طلاب با حضور مشاوران برجسته خانواده با موضوع رفتار پدر و مادر و فرزندان در کانون خانواده و یک همایش ویژه فرزندان طلاب با اجرای برنامه های شاد سرود و تئاتر براساس موازین شرعی اعلام کرد.

 

حجت الاسلام جواهریان، شادی و نشاط اسلامی را بر اساس موازین اسلام و قرآن و اهل بیت(ع) برای فرزندان ممتاز طلاب حوزه های علمیه شهرستان کاشان را یکی از اهداف این همایش عنوان کرد.

 

وی در ادامه تعداد فرزندان ممتاز طلاب حوزه های علمیه شهرستان کاشان در نخستین همایش سال 91 را 104 نفر دانش آموز اعلام کرد و گفت: این تعداد فرزندان ممتاز طلاب حوزه  های علمیه شهرستان دردومین همایش  با بیش از یک و نیم برابر در سال 92 به 166 نفر افزایش یافت.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان یادآورشد: افزایش فرزندان ممتاز طلاب حوزه های علمیه شهرستان کاشان به 211 نفر و رشد 100 درصدی در سومین همایش نسبت به نخستین همایش بیانگر تأثیر ابزارهای تشویقی در ارتقای رتبه تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی فرزندان طلاب حوزه های علمیه کاشان است.

 

حجت الاسلام جواهریان در ادامه اظهار امیدواری کرد، مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان بتواند در سالی که به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده است پاسخگوی نیازهای فرهنگی حوزه های علمیه شهرستان کاشان باشد.

 

وی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر 2 هزار و 500 طلبه خواهر و برادر در قالب 5 هزار نفر در 16 حوزه علمیه شهرستان کاشان و آران و بیدگل تحت پوشش مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان هستند.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان یاد آورشد: از 2 هزار و 500 طلبه 16 حوزه علمیه شهرستان کاشان و آران و بیدگل 800 طلبه خواهر و مابقی برادران طلاب هستند که خواهران طلاب در سطح دو و سه و برادران طلاب از سطح یک تا سه در حال تحصیل هستند./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات