۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۴۲۵۳۸
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

مسلمانان چهره واقعی اسلام را با عمل خود به جهان نشان دهند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به این که هدف دشمن از اهانت به مقدسات مسلمانان ترویج خشونت در این آیین مهر و محبت است، گفت: باید صلح و دوستی دین اسلام را با رفتار خود به جهانیان نشان دهیم.
حجت الاسلام خدايي

حجت‌الاسلام اذن الله خدایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: دست پروردگان انگلیس و آمریکا می خواهند به دین اسلام ضربه بزنند و به دنبال ایجاد بهانه ای برای ضربه به جامعه مسلمین هستند.

 

وی در ادامه با اشاره به اقدامات این نشریه فرانسوی در نشان دادن دشمنی و عداوت خود با مسلمانان خاطرنشان کرد: این نشریه فرانسوی بعد از انتشار این اهانت زشت و ناپسند به پیامبر بزرگوار اسلام(ص) تیراژ نشریه خود را از 65 هزار جلد در شماره های گذشته به سه میلیون جلد گسترش داد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به دست های پنهان و مرموز در جریان اهانت به پیامبر(ص) گفت: پشت پرده همه این اهانت ها، صهیونیست ها و استکبار جهانی قرار دارند و تنها هدف شان این است که دین اسلام را دینی خشن جلوه گر کنند.

 

حجت‌الاسلام خدایی در ادامه با هشدار به مسلمانان نسبت به این اعمال زشت تاکید کرد: مسلمانان جهان باید در مقابل این عمل زشت که قلب همه را جریحه دار و غمگین کرده است اعتراض خود را به دشمنان نشان بدهند.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به این که هدف دشمن از این اهانت ها ترویج خشونت در آیین مقدس اسلام است تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) پیام آور صلح، دوستی و مهر است و مسلمانان باید با رفتار و اعمال خود و وحدت، چهره واقعی اسلام را به دشمنان اسلام و جهانیان نشان بدهند.

 

مسؤول کمیته مردمی تشکل امر به معروف و نهی از منکر در زنجان در ادامه تصریح کرد: اهانت به اهل بیت (ع) سبب گسترش تروریسم در جهان شده و دو دستگی ایجاد کرده است که باید جلوی این کارها گرفته شود و در این میان طبق منابع علامه طباطبایی باید شیعه و سنی با هم متحد باشند تا دشمن از آنها سوء استفاده نکند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات خرابکارانه همیشگی دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) گفت: در تمام مقتضیات زمانی، استکبار و صهیونیسم به دین اسلام و ائمه اطهار(ع) توهین و اهانت کرده است اما این کار زشت نه تنها چیزی از مقام شامخ آنها کم نکرد بلکه این کار سبب می‌شود ما بیشتر چهره شوم دشمن خود را بشناسیم./949/ت302/ب4

ارسال نظرات