۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۲۴۲۵۶۴
آیت‌الله جنتی در همایش سراسری ستاد دهه فجر:

ملت در 22 بهمن جواب عناصر سست عنصر را خواهد داد

خبرگزاری رسا ـ دبیر شورای نگهبان گفت: اگر 4 نفر آدم بی بصیرت و غرب زده هم پیدا شود که از حصر سران فتنه ناراحت باشند و آن را از تریبون‌هایشان اعلام کنند،‌ ربطی به جامعه و نظام و 78 میلیون ایرانی ندارد.
آيت الله جنتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله جنتی ظهر امروز شنبه(4 بهمن ماه) در همایش سراسری ستادهای دهه فجر که در تالار ایوان شمس برگزار شد، با بیان این‌که دشمن در تلاش است تا پایبندی مردم به نظام را از بین ببرد، ‌اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند تا مردم را جدای از نظام جلوه داده و با این کار مردم انقلابی ما را نسبت به نظام خود سرد کنند.
دبیر شورای نگهبان در ادامه تأکید کرد: اما مردم ما با حضور میلیونی خود در صحنه هایی همچون راهپیمایی بزرگ 22بهمن به جهانیان و بدخواهان نظام مقدسمان نشان دادند که همچنان پشتوانه ولایت فقیه خود بوده و در جهت اهداف انقلاب حرکت می کنند.
وی با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: این‌که رهبر معظم انقلاب فریاد می‌زنند و می‌خواهند بفهمانند که در فتنه دشمنان نظام به دنبال براندازی بودند باید درک کنیم و تحت تأثیر افراد بی بصیرتی که از رفع حصر سران فتنه سخن می گویند قرار نگیریم. مگر می‌شود فتنه‌گر دوباره بیرون بیاید و فتنه کند. باید در 22 بهمن بر دهان کسانی که این تفکر انحرافی را دارند بزنیم.
آیت‌الله جنتی با بیان این‌که مردم از حصر سران فتنه راضی هستند،‌ خاطرنشان کرد: اگر 4 نفر آدم بی بصیرت و غرب زده هم پیدا شود که از این موضوع ناراحت باشند و آن را در تریبون‌هایشان اعلام کنند ربطی به جامعه و نظام و 78 میلیون ایرانی ندارد.
وی در خصوص اهانت نشریه شارلی ابدو به پیامبراکرم(ص) گفت: این توهین تنها به فرانسوی‌ها ختم نشد، بلکه همه کشورهای غربی و آمریکایی و البته اسرائیل در این اهانت بزرگ سهیم بودند. هنگامی که به پیامبر اسلام اهانت می شود آن ها دیگر برای چه کسی احترام قائل خواهند شد؟ ما باید خودمان مسئله را درک کرده و آنچه که خودمان می‌فهمیم به مردم سراسر جهان بفهمانیم.
امام جمعه موقت تهران بیان کرد: 22 بهمن یکی از وسیله‌های انتقال پیام خود به دیگران است. باید در 22 بهمن به دنیا، آمریکا، اسرائیل، فرانسه و بی‌دین‌های کج فهم بفهمانیم که در دنیا، انقلابی هست که ارزش‌ها، خداوند و پیامبر را حمایت می‌کند و از هیچ کس هم نمی‌ترسد و خداوند نیز او را حمایت کند و این را باید به همه بفهمانیم.
آیت‌الله جنتی یادآور شد: این تفکر که برخی معتقدند باید سراغ دشمن رفت و با آنها کنار آمد کاملا اشتباه است؛ برخی می گویند که باید با آمریکا کنار آمد تا فشارها و تحریم‌ها کم شود و اقتصاد فعال شود. این فکر یک خطر است که متاسفانه در بین افرادی که نقشی در مدیریت‌ها دارند، وجود دارد و اینگونه باور دارند که نمی‌شود مقاومت کرد و مردم مقاومت نمی‌کنند و می‌گویند باید تسلیم شد، غافل از اینکه دشمن هم همین هدف را دنبال می‌کند.
وی گفت: باید جواب افراد سست‌عنصر داخلی را در راهپیمایی‌ها بدهیم و اتاق فکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز باید به این نقش حساس خود آگاه باشد؛ حتی در انتخاب شعارها و پیام‌ها علیه دشمن نیز باید دقت کرد و در تابلوها و پرده‌ها باید به گونه‌ای تبلیغ شود که پیام اصلی به دشمنان و عناصر سست داخلی برسد.
آیت‌الله جنتی با بیان این‌که من از این موضوع ناراحت هستم که وقتی رهبری مطالبی را مثل خورشید روشن است و به راحتی می‌توان آنها را درک کرد، بیان می‌کنند اما عده‌ای آن را نمی‌فهمند و باور نمی‌کنند، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی را که ایشان مطرح کردند، باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد. اقتصاد مقاومتی می‌گوید که ما می‌توانیم همه مشکلات را با مقاومت و پایداری را حل کنیم.
دبیر شورای نگهبان با تأکید بر لزوم دفاع از پیامبر اکرم(ص) افزود: اگر سر سوزنی به نام غیرت در وجود مسئولین، مدیران و رؤسای کشورهای اسلامی وجود داشت، باید نسبت به این اهانت اعتراض می کردند تا دشمن از کرده خود پشیمان می‌شد. حداقل و کم خرج‌ترین راه این بود که فرانسه را تحریم کنند اما متأسفانه اثری از غیرت در آن ها ندیدیم.
وی در پایان خواستار حضور میلیونی مردم در راهپیمایی روز 22بهمن ماه شد و تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی بوده و همیشه در جهت خواسته مردم حرکت کرده است. الان نیز مردم باید با حضور خود در صحنه به دشمنان نظام ثابت کنند که همچنان بر آرمان های انقلاب خود ایستاده اند./814/پ202/ج
ارسال نظرات