۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۴۲۵۷۹
استاد حوزه علمیه مازندران:

سناریوی هتک حرمت به مقدسات دینی محکوم به شکست است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این عمل ضد دینی نشریه فرانسوی نشان داد که آنها از بیداری جهان اسلام و گسترش این آیین الهی در جهان به وحشت افتاده اند، گفت: امروز همه توان و سرمایه غرب در جهت جلوگیری از جهانی شدن اسلام ناب به کار گرفته می شود.
امام جمعه گلوگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، امام جمعه گلوگاه امروز در مراسمی که به مناسبت محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر گرامی اسلام برگزار شد، گفت: اهانت زشت و ننگ آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر رحمت و مهربانی، نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) با انتشار کاریکاتورهای موهن، بیانگر اسلام ستیزی دشمنان است.

 

وی با اشاره به این که توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) غیرت دینی مسلمانان را به جوش آورده است، یادآور شد: قدم زدن با دشمنان و سفرهای مختلف با غیرت دینی مردم ایران سازگار نیست.

 

حجت الاسلام میراحمدی در ادامه بر هوشیاری جامعه اسلامی در مقابل تحرک دشمنان تاکید کرد و گفت: اندیشمندان، علما و رهبران جهان اسلام با روشنگری و حفظ اتحاد جلوی سوء استفاده استکبار را بگیرند.

 

وی با بیان این که توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) نشان‌دهنده ناتوانی دنیای غرب در مقابل منطق جهان اسلام است، یادآور شد: بی شک این اقدامات در راستای اسلام ستیزی و گواه آشکاری بر ترس نظام سلطه از موج بیداری اسلامی و درماندگی آنان در برابر اسلام است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این عمل ضد دینی نشریه فرانسوی نشان داد که آنها از بیداری جهان اسلام و گسترش این آیین الهی در جهان به وحشت افتاده اند، تصریح کرد: امروز همه توان و سرمایه غرب در جهت جلوگیری از جهانی شدن اسلام ناب به کار گرفته می شود.

 

امام جمعه گلوگاه با بیان این که اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام اوج جهالت و خباثت دنیای غرب را نشان می دهد، خاطرنشان کرد: به حتم عاملان این اقدام ننگین و ضد دینی به سزای عمل زشت خود خواهد رسید.

 

حجت الاسلام میر احمدی گفت: همه مسلمانان به حقیقت توحید و یکتاپرستی و رسالت پیامبر اسلام (ص) ایمان و اعتقاد دارند و به دلیل اهانت به ساحت مقدس ایشان داغدار هستند و آن را محکوم می کنند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات