۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۲۴۲۶۱۰
امشب؛

بقاع متبرکه فارس غرق در ندای «من عاشق محمدم» می‌شود

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر(ص) گفت: فریاد یکپارچه «من عاشق محمدم(ص)»، امشب در بقاع شاخص این استان طنین‌انداز می‌شود.
تجمع مردم در اعتراض به اهانت کنندگان به پيامبر اسلام(ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس، امروز در جمع خبرنگاران با محکومیت رفتار غیراخلاقی هفته نامه شارلی ابدو، گفت: توهین و رفتار غیر انسانی جوامعی که دم از تمدن و فرهنگ والا می‌زنند، چیزی جز دسیسه‌های احمقانه ولی نعمتان غرب نیست که صدای رسای اسلام در جهان عرصه بر آن‌ها تنگ و گوششان را کر کرده است.

 

وی با تاکید اینکه جایگاه خاتم‌الانبیا(ص)، جهانی است، تصریح کرد: پیامبر عطوفت و مهربانی، شخصیتی است که هیأت ناموزون مستکبران را از ابتدای رسالت تا انتهای جهان در هم کوبیده است بی آنکه هر یک از رفتارهای شنیع دشمنان خدشه‌ای بر نام و راه خدا وارد کند.

 

حجت‌الاسلام موسوی در خصوص یکپارچگی مسلمانان جهان و به ویژه ایران اسلامی بیان کرد: این حباب‌های روی آبی که دشمنان اسلام هرازچندگاهی ناغافلانه و از سر جهالت دایمی به پا می‌کنند، با یاری خدا، صدای همه مسلمانان جهان را، با هر زبان و قومیتی، در هر نقطه این کره خاکی، یکپارچه کرده و به جهانیان می‌کنند که پیروزی از آن حق است.

 

وی همچنین افزود: ایران اسلامی، به عنوان جایگاه دائمی اسلام، ضمن تلاش‌های بی وقفه‌ای که مقام معظم ولایت و رهبری در ترویج اسلام در جای جای جهان دارند و همبستگی مردم ولایت‌مدار و مسلمان کشور، امشب یکپارچه پس از نماز مغرب و عشاء ضمن محکوم کردن موج جدید اسلام‌هراسی و کارشکنی غیر قابل هضم اخیر دشمنان، انزجار خود را با فریادرسایی که همواره پشتیبان این انقلاب بزرگ و اسلام ناب محمدی بوده، اعلام خواهند کرد.

 

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس اظهار کرد: در این راستا مردم همیشه در صحنه و آگاه فارس در بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه‌های استان تجمع خواهند کرد تا اعلام دارند اگر تاکنون در قبال توطئه‌های مختلف غرب‌زدگان جاهل صبوری پیشه کرده‌اند، احترام به ساحت مقدس پیام‌آور دین مبین اسلام جزو اولویت‌های آنان بوده و بی احترامی به هیچ وجه قابل سکوت یا گذشت نخواهد بود.

 

وی افزود: امامزادگان علی‌بن حمزه(ع)، سیدتاج‌الدین حسین(ع)، شاهزاده قاسم(ع) و امامزاده حسن(ع) فسا، حضرت ایوب نبی(ع) مرودشت، احمد و جعفر(ع) شهر بهمن آباده، جعفر(ع) فراشبند، سید محمدمرتضی(ع) بوانات، سیدتاج الدین‌بن محمد(ع) قیروکارزین و حسینیه‌های سیدعلی خان مهر، بیت‌العباس کازرون، مسجد اهل بیت خنج، مسجد جامع بیضا و بقاع متبرکه شاخص و مساجد و حسینیه‌های دیگر شهرستان‌های استان فارس به عنوان مهم‌ترین قطب‌های فرهنگی و اجتماعی، چون همیشه میزبان اجتماع عظیم مردم غیور و مسلمان این خطه خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام موسوی در خصوص بخش‌های مختلف این اجتماع چنین بیان کرد: امامان جماعت، مدیران و روسای نهادها و سازمان‌های مختلف، روحانیان و هیأت‌های مذهبی در کنار مردم شریف گرد هم خواهند آمد تا پس از ایراد خطبه سخنرانان در خصوص منقبت و جایگاه پیامبر اکرم(ص) و افشای نقشه‌های شوم و شیطانی مستکبران، زیارت حضرت رسول(ص) از راه دور قرائت شود.

 

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان فارس در پایان بر لزوم شرکت عموم مردم در اجتماع عظیم «من عاشق محمدم» تاکید کرد و گفت: کلیه آحاد مردم، سوای فرهنگ و زبان و مذهب، باید در این اجتماع شرکت کنند و با شعارهای کوبنده و مشت‌های گره خورده این هتاکی پرورش یافته استکبار را محکوم کرده و علاقه خود را به دین و شریعت محمدی ابراز کنند./919/پ202/ب4

ارسال نظرات