۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۲۴۲۶۶۲
امام جمعه آمل:

عزت و عظمت ایران اسلامی سبب تسلیم دشمنان شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که تا قبل از انقلاب نامی از ایران مطرح نبوده است، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران دارای چنان عظمتی است که دنیای غرب در برابر آن زانو زده است.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امشب در مراسم تودیع و معارفه شهردار دابودشت با گرامی داشت یاد و خاطرات شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل، گفت: مردم آمل در این روز بزرگ حماسه ای ارزشمند آفریده و همه ما وظیفه داریم تا قدردان خون های پاک شهدا باشیم.

 

وی با بیان این که کشور ایران بعد از انقلاب اسلامی اوج گرفته است، تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی بوده است که توانستیم شخصیت خود را بروز داده و در عرصه جهانی به عزت و عظمت دست پیدا کنیم.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که تا قبل از انقلاب اسمی از ایران مطرح نبوده است، گفت: الان کار به صورتی شده است که می آیند التماس می کنند تا در پای میز مذاکره حضور پیدا کنیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که مدیران باید تکالیف و وظایف خود را به نحوی شایسته انجام دهند، تصریح کرد: این مدیریت ها خطیر بوده و آدابی دارد که باید به نحوی خوب حرکت کرده و تکبر را از دورن خود پایین بیاوریم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که پست و مقام ها نمی تواند انسان را به جایی رسانده و اگر از دورن بد باشیم کسی ما را تایید نمی کند، خاطرنشان کرد: تعریف و تمجیدها گاهی انسان را از مسیر منحرف می کند که همگان باید مراقب باشند.

 

وی با اشاره به این که همه مدیران باید در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم کوشا بوده و سلسله مراتب را رعایت کنند، گفت: اگر این سلسله مراتب رعایت نشود بزرگی و کوچکی معنا پیدا نمی کند که باید ادب و آداب مدیریت را به نحوی شایسته اجرایی کنیم.

 

امام جمعه آمل تصریح کرد: رعایت ادب و آداب در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی باید وجود داشته و مدیری که مسؤولیتی را می پذیرد باید در مسیر انجام تکالیف خود حرکت کرده تا آبروی نظام را حفظ کند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که نظم محوری باید در برنامه های زندگی ما قرار داشته باشد، گفت: انسان باید تلاش کند تا از فرصت های به وجود آمده در زندگی به نحوی شایسته و در مسیر سعادت و تعالی بهره گیری کند.

 

وی با محکومیت توهین به ساحت پیامبر رحمت و مهربانی ها، بیان داشت: توهین به حضرت محمد(ص) توهین به همه پیامبران است که این پیامبر نورانی به عنوان انسانی کامل آمده تا هدایتگر باشد.

 

امام جمعه آمل با بیان این که مسلمانان جهان از توهین به ساحت پیامبر رحمت و مغفرت ناراحت هستند، تصریح کرد: فرانسه ای که خود را مهد تمدن می داند مقدسات را فراموش کرده و نسبت به آن توهین می کنند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات