۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۲۴۲۷۰۶
در مدرسه علمیه فیضیه بابل برگزار می شود؛

گردهمایی مشترک مدیران مدارس علمیه برادران و خواهران مازندران

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی حوزه علمیه مازندران از برگزاری گردهمایی مشترک مدیران مدارس علمیه برادران و خواهران استان خبر داد.
نشست مديران مدارس علميه

حجت الاسلام محمد جواد قنبری، مسؤول روابط عمومی حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری از برگزاری گردهمایی مشترک مدیران مدارس علمیه برادران و خواهران استان خبر داد.

 

وی با بیان این که این نشست مشترک برای نخستین بار و به میزبانی مدرسه علمیه فیضه بابل برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این نشست مشترک چهارشنبه پانزدهم اسفند برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام قنبری با بیان این که در این نشست کادر اجرایی مدارس علمیه برادران مازندران نیز حضور دارند، افزود: در این گردهمای مسؤولانی از معاونت آموزش حوزه های علمیه و مرکز خدمات حاضر خواهند شد.

 

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه مازندران افزود: در این جلسه مهم ترین مسائل مربوط به تقویت شاخص های کمی و کیفی مربوط به مدارس علمیه استان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

وی در ادامه از برگزاری جلسه معاونان آموزش مدارس علمیه مازندران پنج شنبه، شانزدهم بهمن در ساری خبر داد و خاطرنشان کرد: این نشست در مدیریت حوزه علمیه مازندران برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام قنبری با اشاره به این که این جلسه همزمان با آغاز ثبت نام از متقاضیان ورود به حوزه های علمیه برگزار می شود، بیان داشت: در این جلسه مهم ترین مسائل مربوط به ثبت نام مدارس علمیه با حضور یکی از مسؤولان معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

 

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ثبت نام از متقاضیان ورود به حوزه های علمیه از روز گذشته به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شد، افزود: این ثبت نام تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی معاونت آموزش حوزه های علمیه کشور مراجعه کنند.

 

وی در پایان از فعالیت 28 مدرسه علمیه در مازندران خبر داد و افزود: در حال حاضر حدود سه هزار طلبه در سطوح مختلف در مدارس علمیه استان مشغول تحصیل در علو حوزوی هستند./1316/ت302/ب1

ارسال نظرات