۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۴۲۷۱۳
معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان خبرداد؛

صدور کارت هوشمند برای طلاب لرستانی

خبرگزاری رسا ـ معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان از صدور کارت هوشمند برای 85 درصد طلاب لرستان خبر داد.
کارت هوشمند طلاب

حجت الاسلام فضل الله نجفی، معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: صدور کارت شناسایی هوشمند و جامع برای 85 درصد طلاب مدارس علمیه لرستان صادر شده است.

وی با اشاره به قابلیت های کارت هوشمند طلاب عنوان داشت: از این پس کارتی که در مراکز حوزوی اعتبار خواهد داشت، کارت شناسایی هوشمند خواهد بود.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به این که کارت شناسایی هوشمند احراز کننده هویت طلاب و اساتید حوزه است، افزود: سایر طلاب لرستان تا پایان سال کارت هوشمند را دریافت خواهند کرد.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان با بیان این که کارت هوشمند از جامعیت خاصی برخوردار است، افزود: با اجرای این طرح  بسیاری از مشکلات طلاب برطرف شده است.

حجت الاسلام نجفی با اشاره به ویژگی های کارت شناسایی هوشمند گفت: این کارت در ارائه خدمات به طلاب از سرعت بالایی برخوردار است.

وی ابراز داشت: اطلاعات وضعیت نظام وظیفه طلاب، ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی، احراز هویت طلاب تحت پوشش مراکز آموزشی حوزه‌‌های علمیه، نام نویسی و شرکت در امتحانات، حضور غیاب در انواع جلسات و کلاس‌های درس، همایش ها و کنفرانس‌ها، را از جمله قابلیت های این کارت است.

حجت الاسلام نجفی تسهیل در خدمات‌رسانی به طلاب ایثارگر و شاهد، تهیه فیش غذا و استفاده از سلف‌سرویس مدارس علمیه، خدمات اردو‌های زیارتی و غیر زیارتی، هتل‌ها و خدمات سلامت بدنی و ورزشی را از کاربردهای کارت هوشمند بیان کرد.

معاون امور طلاب حوزه های علمیه لرستان در ادامه تصریح کرد: کارت شناسایی هوشمند به خوبی قابلیت اتصال به شبکه شتاب بانکی را دارا است./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات