۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۴۲۷۴۲
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

توهین به مقدسات دینی بیانگر هراس دشمن از گسترش اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که مسلمانان جهان هیچ‌گاه توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) را نمی‌پذیرند، گفت: توهین به مقدسات مسلمانان نشان از هراس دشمنان از گسترش اسلام ناب در جهان است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در اجتماع «من عاشق محمد هستم» که در جوار آستان مقدس امامزاده عباس (ع) این شهرستان برگزار شد، گفت: حضور پرشور در این اجتماع نشان‌دهنده عشق و علاقه مردم به پیامبر گرامی اسلام (ص) است.

 

وی با بیان این که مسلمانان جهان هیچ‌گاه توهین به پیامبر گرامی اسلام (ص) را نمی‌پذیرند، افزود: توهین به مقدسات مسلمانان نشان از اسلام‌هراسی آنان از گسترش این دین عالم‌گیر است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با محکوم کردن حرکت توهین‌آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو نسبت به پیامبر گرامی اسلام (ص) تصریح کرد: استکبار جهانی از محبوبیت دین مبین اسلام هراس دارد و به همین جهت دست به کارهای غیراخلاقی و توهین به مقدسات می‌زند.

 

وی دین اسلام را به عنوان ارزشمندترین و جامع‌ترین دین گسترش‌یافته دانست و گفت: امروز گروه‌های تکفیری، سلفی و ضدبشری دستاویز استکبار جهانی هستند و با حمایت‌های آنان از تروریست قصد بدنام کردن دین اسلام را دارند.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که تاریخ نشان می‌دهد استکبار جهانی با توهین به مقدسات و حمایت از گروه‌های تکفیری نمی‌تواند جلوی محبوبیت دین اسلام و گسترش آن در جوامع مختلف بشری را بگیرد، ادامه داد: امروز دشمنان به خود اجازه می‌دهند به مقدسات دو میلیارد مسلمان در جهان اهانت کنند و این مسأله موجب هوشیاری و دلدادگی به پیامبر گرامی اسلام (ص) و وحدت بین مسلمانان نیز تقویت شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که اهانت به پیامبر، اهانت به خدا، قرآن، اسلام، همه انبیاء، اولیا و فطرت بشری است، افزود: اهانت به پیامبر گرامی اسلام (ص) با چراغ سبز دولت‌مردان فرانسه انجام شد که این مسأله از سوی مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی محکوم شد و مردم ولایتمدار کشورمان چهره‌های پلید زمان خود را شناختند.

 

حجت الاسلام علیزاده از برگزاری 18 اجتماع «من عاشق محمد هستم» در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران خبر داد و عنوان کرد: این اجتماع همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

 

وی معرفی شخصیت نبی‌اکرم (ص) و محکومیت اهانت اخیر را از اهداف برگزاری این اجتماع برشمرد و گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) در قلب مسلمانان جهان قرار دارند و با این حرکات هیچ گاه محبوبیت ایشان کم نمی‌شود./1316/پ202/ب1

ارسال نظرات