۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۲۴۲۸۵۷

اجتماع بزرگ «من عاشق محمد هستم» در مراغه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اجتماع بزرگ «من عاشق محمد(ص) هستم» در جوار آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) مراغه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
اجتماع من عاشق محمدم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام جعفر جنتی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه امروز اجتماع بزرگ «من عاشق محمد(ص) هستم» که در جوار آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) مراغه برگزار شد، به تشریح اهداف پشت پرده اهانت به مقدسات اسلامی و ساحت پیامبر اکرم(ص) در غرب پرداخت.


وی با اشاره به این‌که علیرغم اسلام‌ستیزی و اهانت به مقدسات دیتی مسلمانان، شاهد گسترش اسلام‌گرایی در اکثر نقاط جهان هستیم، افزود: این امر زنگ خطری برای استکبار و صهیونیسم بوده و آن ها با اهانت به مقدسات اسلامی در صدد جلوگیری از گسترش دین اسلام هستند.


رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه با بیان این‌که مردم مسلمان جهان به‌ویژه مردم ایران در برابر اهانت غرب سکوت نخواهند کرد، تصریح کرد: اشاعه مبانی و ارزش‌های حقیقی دین مبین اسلام که بر مبنای حق و حقیقت استوار شده، دشمنان را به ترس و واهمه انداخته است.


حجت الاسلام جنتی ادامه داد: دشمنان اسلام تصور می کنند با اقداماتی چون توهین به مقدسات اسلامی، می توانند مقابل نفوذ این دین متعالی در قلب ها را بگیرند، اما سخت در اشتباهند، چراکه چنین تحرکات مذبوحانه‌ای موجب توجه بیش از پیش مردم جهان به اسلام حقیقی و مبانی انسان‌ساز آیات قرآن کریم خواهد شد.


وی با تأکید بر این‌که اهانت‌های صورت گرفته از سوی نشریه شارلی ابدو با هدایت صهیونیست ها و برای دستیابی به اهداف اسلام‌ستیزی در غرب انجام شده است، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی مسلمانان جهان باید هوشیار بوده و اجازه ندهند توطئه های پلید دشمنان به سرانجام برسد.


رییس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا گفت: این پیام نشان دهنده نکته سنجی رهبری بوده که زمینه آشنایی این جوانان را بدون واسطه با فرهنگ و آموزه های اسلامی فراهم کرده است.


گفتنی است، اجتماع بزرگ «من عاشق محمد(ص) هستم» که در جوار آستان مقدس امامزاده سیدمحمد(ع) مراغه که با حضور مسؤولان، مردم، طلاب و روحانیان و همچنین بسیجیان این شهرستان همراه بود، با قرائت دعای زیارت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) پایان یافت./935/پ202/ب6

ارسال نظرات