۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۲۴۲۸۶۷
مسؤول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس:

راه شهید الله دادی تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ مسؤول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس، در مراسم گرامیداشت شهید الله دادی خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند راه شهید الله دادی توقف بردار نیست و به یاری خدا این راه تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.
شهيد الله دادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، مراسم گرامیداشت شهید محمدعلی الله دادی عصر امروز با حضور امام جمعه و استاندار  کرمان، سردار سلیمانی  و جمعی از مسؤولان کشوری و لشکری در مسجد جامع کرمان برگزار شد و در این مراسم، حجت الاسلام سعادت، مسؤول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس، به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

حجت الاسلام سعادت، با اشاره به زندگی امام علی و شهدای اسلام، شهید الله دادی را شخصیتی والا مقام و متعهد به آرمان های انقلاب دانست و اظهار داشت: شهادت این بزرگمردان حیات انقلاب اسلامی و جریان های مقاومت را تضمین می کند.

 

وی در ادامه گفت: این شهید عزیز از اهداف و روحیات پاسداری مثال زدنی برخوردار بود. ایشان الگویی برای همه جامعه است و باید دانست که سرانجام پاسداری و ایمان صادقانه در راه خدا شهادت است.

 

حجت الاسلام سعادت خاطر نشان کرد: آنچه امروز از این شهادت ها درس می گیریم و باید به گوش جهانیان و دشمنان اسلام برسانیم این است که این راه و این مسیر توقف بردار نیست و به یاری خدا این راه تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

 

حجت الاسلام سعادت افزود: مرزهای جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت خود شهیدان و جانفشانی آنها از امنیت کامل برخوردار است و انقلاب اسلامی خارج از مرزهای ایران با سرعت در حال پیشروی و فتح سنگرها است و اهداف و آرمان های امام راحل و شهیدان در حال تحقق است.

 

در بخش دیگری از این مراسم، مداح اهل بیت، حاج محمود کریمی، اشعاری را در وصف شهدای والامقام و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت قرائت کرد.

 

شایان ذکر است، این مراسم از سوی فرمانده سپاه ثارالله کرمان، به منظور گرامیداشت سردار شهید محمدعلی الله دادی، که هفته گذشته در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره سوریه به همراه جهاد مغنیه و جمعی از فرماندهان حزب الله لبنان به شهادت رسید، برگزار شد. /9705/پ202/ب6

ارسال نظرات