۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۲۴۲۹۰۶
در نشست ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری صورت گرفت؛

معرفی نخستین امام جمعه شهر نقنه

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر نقنه در نشست ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری،به صورت رسمی معرفی شد.
شوراي سياستگذاري ائمه جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نخستین امام جمعه شهر نقنه، شامگاه یک شنبه، 5 بهمن ماه، در نشست ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در این استان، به صورت رسمی معرفی شد.
 
حجت الاسلام سید محمد امینی که متولد سال 1362 و از جوان ترین ائمه جمعه کشور است، پس از سال‌ها تبلیغ در شهر نقنه استان چهار محال و بختیاری به عنوان امام جمعه این شهر منصوب شد.
 
وی که در سن 31 سالگی به عنوان امام جمعه نقنه معرفی شد، دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته اقتصاد در مقطع کارشناسی است و درس حوزوی خود را در حوزه علمیه قم سپری کرد.
 
در بخشی از حکم انتصاب امام جمعه جدید شهر نقنه که به امضای رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور رسیده آمده است: جناب حجت الاسلام آقای سید محمد امینی؛ بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و تائید حضرات آقایان علما اعلام ایدهم الله تعالی جنابعالی از سوی مقام معظم ولی فقیه حضرت آیت الله خامنه ای به سمت امامت جمعه شهر نقنه به مدت سه سال منصوب می شوید.
 
در این حکم از همه روحانیان، اهالی به ویژه ارگان ها و نهادهای انقلابی دعوت شده است برای برگزاری هرچه باشکوه تر نماز جمعه با امام جمعه جدید همکاری کنند./9457/پ203/ب2
ارسال نظرات