۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۴۲۹۹۶

هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام غزالی از برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم طلاب و روحانیان حوزه علمیه استان اصفهان با حضور قاری برجسته کشوری استادحاج سعیدطوسی در نهم بهمن ماه خبرداد.
هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حسن غزالی، مسؤول واحد تهذیب و قرآن حوزه علمیه اصفهان امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم طلاب وروحانیون حوزه علمیه استان اصفهان و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده طلاب وروحانیون حوزه علمیه استان اصفهان خبر داد.

 

وی با اشاره به حضور اساتید و داوران مطرح کشوری دراین دوره از مسابقات گفت: طلاب و روحانیون علاقه مند حوزه علمیه اصفهان  از دی ماه در این دوره از مسابقات قران کریم در رشته های حفظ، تفسیر، قرائت، ترتیل، اذان وتواشیح ثبت نام کرده اند و توانمندی خود را ارزیابی می کنند.

 

حجت الاسلام غزالی به حضور استاد حاج سعید طوسی قاری بین المللی ایران دراین دوره از مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: مسابقات در روز پنج شنبه مورخ 9 بهمن ماه در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) از ساعت8 صبح برگزار می شود و همچنین از ساعت 15 الی 17مراسم اختتامیه این مسابقات برگزار می شود.

 

وی افزود: مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قران کریم در تالار اهل بیت و با حضور امام جمعه اصفهان آیت الله طباطبایی نژاد و رسول زرگرپور استاندار اصفهان برگزار می شود.

 

مسؤول واحد تهذیب و قرآن حوزه علمیه اصفهان گفت: از جمله جوایز این دوره از مسابقات کمک هزینه سفرعمره، کربلای معلی، مشهدمقدس وجوایز نقدی وغیرنقدی دیگر است که به نفرات برتر هر رشته اهدا می گردد.

 

وی تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در حوزه های علمیه  سراسر استان، شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآنی طلاب به مسؤولین حوزه  وجامعه قرآنی و ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در حوزه های علمیه وخانواده محترم حوزویان را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات قرآن کریم به همت معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان دانست./939/پ203/ب

ارسال نظرات