۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۴۳۰۱۳

تأکید آیت الله طبرسی بر برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: برنامه های دهه مبارک فجر باید با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار کمیته برگزاری برنامه های دهه فجر استان با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: برنامه های دهه مبارک فجر باید با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود.

 

وی با اشاره به این که شرایط کنونی به گونه‌ای است که دشمنان از هر سو علیه نظام اسلامی تبلیغ می‌کنند، افزود: ضرورت برگزاری برنامه‌های شاخص در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از پیش ضروری است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان اسلام و انقلاب بیش از سه دهه است که علیه ملت ایران کینه دارند، خاطرنشان کرد: آنها از هر فرصتی برای انتقام از این ملت همیشه در صحنه استفاده می کنند.

 

آیت الله طبرسی دهه مبارک فجر را یادآور دوران زرین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال 57 دانست و افزود: ملت ولایت مدار ایران در سال 57 با وحدت کلمه توانستند طاغوت دو هزار و500 ساله را با رهبری یک مرجع دینی سرنگون کنند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با مقایسه کوتاهی از پیشرفت های امروز نظام اسلامی با قبل از پیروزی انقلاب، انقلاب اسلامی را زمینه ساز قطع وابستگی و استقلال ایران دانست و خاطرنشان کرد: امروز کشورمان در بسیاری از عرصه‌ها به خودکفایی رسیده است و به برکت روحیه خودباوری است که امام راحل در ملت ایران نهادینه کرده است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که ایران اسلامی در شرایط تحریم امروز به این جایگاه ویژه دست یافته است، تصریح کرد: نظام اسلامی در شرایط کنونی به عنوان الگوی بی‌بدیل در مدیریت اسلامی برای بسیاری از کشورهای منطقه و حتی کشورهای غربی مطرح است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تحریم های سی و پنج ساله علیه ملت ایران از سوی دشمنان، گفت: نظام سلطه با این تحریم های فلج کننده در تلاش است از هر گونه پیشرفت نظام اسلامی جلوگیری کند و ملت ایران را از نظام اسلامی و رهبری انقلاب ناامید و دلسرد کند، اما ملت ایران اسلامی 22 بهمن امسال پاسخ دندان شکنی به توطئه های دشمنان خواهند داد.

 

وی با بیان این که انقلاب اسلامی امروز با پشت سر گذاشتن جوانی در مرحله کمال قرار دارد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران نتیجه مدیریت امام خمینی(ره)، رشادت و ایثارگری مردم ایران و اطاعت از ولایت فقیه است.

 

امام جمعه ساری با اشاره به این که امام خمینی(ره) با اقدام نظامی برای پیروزی انقلاب مخالف بودند، افزود: اقدام فرهنگی امام در شکل‌دهی انقلاب باعث موفقیت ما شد و همین موضوع انقلاب اسلامی ایران را با سایر انقلاب‌های جهان متمایز می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش های گسترده غرب برای جلوگیری از پیشرفت های کشورمان در صنعت هسته ای اشاره کرد و گفت: تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها را پیروزی در برابر دشمنان است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات