۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۴۳۰۱۸
مدیر کل ارشاد مازندران:

غرب امروز در برابر تمدن عظیم اسلامی عاجز است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نبی مکرم اسلام، این اقدام غربی ها را نشان دهنده اوج ذلت و بدبختی آنها در برابر اندیشه های متعالی و انسان ساز دینی دانست.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت حمایه ششم بهمن آمل برگزار شد، گفت: حماسه ششم بهمن سال 60 آمل حماسه ای بزرگ به دستان مردان و زنانی تاریخ ساز بود که  باعث شده نام آمل در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و نقطه ای درخشان در آن باشد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به سخنان امام راحل در تشکر و قدردانی از مردم آمل، این بیان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را ناشی از اهمیت بزرگ حادثه عظیم ششم بهمن در آمل عنوان کرد و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به این باور رسیده‌اند که انقلاب اسلامی در چه جایگاهی قرار گرفته که با ترفندهای مختلف به مبارزه با نظام جمهوری اسلامی می‌پردازند و به هیچ نتیجه ای جز رسوایی، خفت و خواری نمی رسند.

 

وی با تشریح حماسه ششم بهمن سال 60 آمل، آن را از ابعاد مختلفی برخوردار دانست که باید همچنان تبیین شود، و اذعان کرد: گروهک های ضدانقلاب در صدد پیاده کردن توطئه های شوم خود در آمل وشمال ایران بودند که با درایت و هوشیاری مردم همیشه در صحنه مازندران به ویژه آمل که در کانون این حماسه عظیم حضور داشتند،  نتوانستند به اهداف خود رسیده و در رویارویی با مردم این شهر شکست خوردند.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران همچنین تصریح کرد: علیرغم هجمه های بی امان دشمنان قسم خورده این انقلاب و نظام مقدس، با مجهز بودن به بصیرت و بیداری تحت لوای رهبر معظم انقلاب ذره ای از اهداف انقلابی و آرمان های امام راحل(ره) عقب نخواهیم نشست و تا اعتلای نام میهن اسلامی مان در جهان پیش می رویم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که حماسه مردم آمل برخاسته از بصیرت و هوشیاری آگاهانه و سرعت عمل در تصمیم گیری درست مردم این شهرستان بوده است، یادآورشد: باید رویدادهای مهم تاریخ انقلاب را خوب درک کرد تا برای راه پیش روی ملت و دولت، افق های روشنی را ترسیم کرد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود بصیرت و ولایت مداری را رمز پیروزی ملت ایران در صحنه های مختلف این انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: امروز نیز تبعیت از ولایت فقیه و همچنین داشتن بصیرت مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران امروز هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه حضور دارند، تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب باید بدانند ملت ایران با همه وجود در دفاع از ارزش های دینی و انقلابی در صحنه حاضرند و هیچ گاه اجازه نخواهند داد نقشه های آنها در نظام دینی عملی شود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نبی مکرم اسلام، این اقدام غربی ها را نشان دهنده اوج ذلت و بدبختی آنها در برابر اندیشه های متعالی و انسان ساز دینی دانست و خاطرنشان کرد: غربی ها امروز در برابر تمدن عظیم اسلامی حرفی برای گفتن ندارند و به انجام این گونه اقدامات ضد دینی و انسانی دست می زنند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با امروز غرب در باتلاقی گرفتار شده که خود عامل اصلی آن است، افزود: دین مبین اسلام بر پایه صلح، دوستی، برابری، برادری و رأفت بنا نهاده شده است و خشونت و جنگ طلبی در اسلام هیچ جایگاهی ندارد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات