۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۲۴۳۰۱۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر:

اهانت به پیامبر رحمت بیانگر درماندگی دنیای غرب در برابر اسلام ناب است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر با تأکید بر این که اهانت به مقدسات دینی از سوی همه ادیان الهی محکوم است، گفت: سران کفر باید بدانند این گونه اقدامات هیچ خللی در عشق و دلدادگی ملت های جهان به نبی مکرم اسلام ایجاد نخواهد کرد.
رييس اداره تبليغات اسلامي بهشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام سید محمد بابایی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر امروز در اجتماع هیأت های مذهبی این شهرستان اظهار داشت: توهین به ساحت مقدس نبی اکرم(ص) بیانگر وحشت غرب و سرکردگان کفر از اسلام ناب و گسترش آن در جهان است و به همین دلیل با هر توطئه ای در پی کمرنگ کردن اسلام هستند.

 

وی بیان داشت: اهانت بی شرمانه و ضد دینی روزنامه فرانسوی و در رأس آن رژیم صهیونیستی و آمریکا بیانگر ترس و وحشت دائمی آنان از گسترش موج اسلام خواهی در جهان است تا با کمرنگ جلوه دادن اسلام و پایمال کردن حقوق بشر، به خواسته های غیر منطقی خود دست یابند.

 

حجت الاسلام بابایی افزود: در تاریخ اسلام، دشمنی و عناد با پیامبر رحمت وجود داشته و در صدر اسلام نیز معاندانی بودند که با پیامبر اسلام(ص) و برنامه های دینی و تبلیغی ایشان مخالف بودند و در جهت عدم نشر اسلام تلاش فراوان کردند اما همه تلاش ها و حیله های آنان به خودشان بازگشت و رسوا شدند.

 

این مسؤول فرهنگی با بیان این که دشمن با ترفندهای مختلف در جهان در پی ایجاد رعب و وحشت نسبت به اسلام و گسترش و رواج درصدد توسعه اسلام‌هراسی و پیامبر هراسی است، یادآور شد: در برنامه جدید، دشمنان اسلام تلاش کرده‌اند با ارائه دو نسخه تکفیری و لائیک از اسلام، چهره اسلام و نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) را مخدوش کنند که مسلمانان با هوشیاری مانع از این مسأله می شوند.

 

حجت الاسلام بابایی با اشاره به گسترش روز افزون اسلام ناب در نقاط مختلف جهان، خاطرنشان کرد: امروز امت اسلامی در این دوران تاریخی رسالت سنگینی در دفاع از ارزش های دینی بر عهده دارد و نباید در برابر جسارت کنندگان به ساحت نبی مکرم اسلام سکوت اختیار کنند.

 

وی ادامه داد: مسلمانان جهان باید نسبت به این واقعه دردناک با هوشیاری و بصیرت وارد شوند و با پاسخگویی مناسب، منطقی و مجازات عاملان این عمل غیر انسانی، درس عبرتی به آنان و محرکان آنها بدهند تا برای همیشه این گونه اعمال زشت و نفرت انگیز را فراموش کنند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر ادامه داد: اهانت به نبی مکرم اسلام(ص) در نشریه شارلی ابدو موجی از اعتراض ها را بین کشورهای مختلف دنیا و حتی کشور فرانسه به دنبال داشته است که باید این انزجار همچنان با قوت بیشتری ادامه داشته تا عاملان این توهین و عمل ننگین مجازات شوند.

 

گفتنی است؛ در این اجتماع جمع کثیری از هیأت های مذهبی در محکومیت اقدام ضد دینی نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین به ساحت نورانی پیامبر اکرم (ص) فریاد استکبارستیزی خود را سر دادند و خواستار محاکمه سران کفر در این توطئه شدند./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات