۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۲۴۳۱۰۲
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان:

دشمنی استکبار با پیشرفت جمهوری اسلامی بیشتر می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: امام خمینی(ره) در سال 57 به پشتوانه ملت شریف ایران انقلابی را به پیروزی رسانید که به برکت این انقلاب، نعمت استقلال و آزادی، جمهوری اسلامی را به ملت ایران هدیه شد.
سرهنگ باقر فرهنگ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ باقر فرهنگ فرمانده نیروی مقاومت سپاه کاشان شامگاه دو شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با تبریک سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) گفت: انقلابی که با رهبری امام راحل به ملت شریف ایران هدیه شد امروز حد و مرزی را نمی شناسد و تنها به کشور ایران محدود نشده است و شاهد صدور انقلاب اسلامی به سراسرجهان هستیم.

 

وی افزود: ایران کشوری که سال های متمادی محل تاخت و تاز دشمنان بود و تمام منابع و ذخائر آن به یغما می رفت و عنوان ژاندارم منطقه را داشت اما به نوعی این ژاندارمی در جهت حفظ منافع دشمنان این مملکت بود و از سوی دیگر نه تنها هیچگونه پیشرفتی نداشت بلکه بیش از 40 هزار مستشار خارجی در کشور امورات اولیه کشور را با تفکرات ددمنشانه و پلید خود اداره می کردند.

 

به گفته وی، تصویب لایحه کاپیتولاسیون و مخالفت صریح امام خمینی(ره) و حضور مستشاران به گونه ای بود که به ملت ایران به دیده حقارت نگاه می کردند و به دنبال گرفتن حق توحش از مردم ایران بودند.

 

فرهنگ گفت: تمامی این موارد بیانگر این است، نعمتی که به برکت رهبری امام راحل به مردم ایران هدیه شد، هدیه کوچکی نبود چرا که در این پیروزی زن و مرد و کوچک و بزرگ همه به میدان آمدند و با وجود مقابله رژیم تا دندان مسلح و حمایت های همه جانبه ابرقدرت های جهان و حامیان از رژیم، مردم ایران موفق شدند آنها را به خاک مذلّت نشانده و در این راه شهرستان کاشان 27 شهید را در دوران انقلاب تقدیم انقلاب و اسلام کرد.   

 

فرمانده سپاه کاشان گفت: ما باید مراقب باشیم دشمنی دشمن که طی 8 سال دفاع مقدس در عرصه جنگ سخت، شکست سختی را متحمل شده است امروز برای جبران آن در جنگ نرم علیه کشور و با پیچیدگی خاص عرصه جنگ نرم، کماکان به دنبال رسیدن به اهداف خودش است.

 

به گفته وی، شرایط امروز متفاوت از شرایط جنگ سخت است چرا که در عرصه جنگ نرم دشمن با پیچیدگی های خاص خودش به دنبال از بین بردن اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این موضوع را  بارها دولت مردان آنها به زبان آورده اند.

 

فرمانده سپاه کاشان یاد آورشد: فضاهای ابتذال، تهاجمات فرهنگی، استفاده از امپراتوری تبلیغاتی و رسانه ای که امروز در این جهت به کار گرفته شده است برکسی پوشیده نیست، از این رو ما باید خیلی مراقب باشیم  چرا که هرچه قدر جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کند دشمنی دشمنان بیشتر خواهد شد.

 

وی یاد آورشد: امروز در ابعاد مختلف صنعتی، اقتصادی، فرهنگی، تکنولوژی های خاص و موضوعات فناوری هسته ای که فقط در انحصار دشمن بوده است، امروز جمهوری اسلامی به آن دست یافته است ایران در این زمینه نه تنها در بین کشورهای منطقه و خاورمیانه بلکه در سراسر جهان حرف اول را می زنیم و حرف برای گفتن داریم.

 

به گفته وی، تمام دستاوردهای به دست آمده در جمهوری اسلامی در سایه امنیت و آسایش  و به برکت رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

 

فرمانده سپاه کاشان گفت: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی زمانی که در عرصه جنگ نرم و فرهنگی دچار مشکل شدند و به بن بست رسیدند، امروز جنگ های نیابتی را در اطراف کشور به راه انداخته اند و با پرورش فرزندان ناخلف داعشی و سلفی و تکفیری از سراسر اروپا و آمریکا و خارومیانه به دنبال این هستند که  چهره خشنی را از اسلام در افکار عمومی ارائه دهند.

 

فرهنگ در ادامه با اشاره به این که دشمن به دنبال بد نام کردن چهره اسلام هستند گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم با هدف معرفی اسلام به عنوان دینی خشن و به دنبال این هستند که چهره پیامبر اسلام  را که پیامبر رأفت و مهربانی و همراه با خصلت های نیک انسانی و خاتم رسول است را خدشه دار کنند.

 

فرمانده سپاه کاشان گفت: اما این آرزوی واهی است و هرگز به این هدف نخواهند رسید، ما باید انسجام و وحدت خود را در داخل کشور و دفاع از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و آن چیزی که سبب سرافرازی کشور و دشمنی دشمنان ما شده روز به روز در جامعه اشاعه و ترویج کنیم./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات