۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۲۴۳۱۱۸
ویژه طلاب و روحانیان؛

دوره تدریس اجتهادی طب اسلامی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دوره تدریس اجتهادی طب اسلامی با هدف احیای امر اهل‌بیت(ع) و ترویج محاسن کلام معصومین(ع) و قطع وابستگی از بیگانگان از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین تبریزیان در مسجد خاتم الانبیا(ص) شهرک پردیسان قم برگزار می‌شود.
طب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره تدریس اجتهادی طب اسلامی ویژه طلاب و روحانیان در مسجد خاتم الانبیا(ص) شهرک پردیسان قم در حال برگزاری است.

 

بر اساس این گزارش، دوره نامبرده با هدف احیای امر اهل‌بیت(ع) و ترویج محاسن کلام معصومین(ع) و قطع وابستگی از بیگانگان از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین تبریزیان برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره آموزشی می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه رأس ساعت 18:45 به مسجد خاتم الانبیا(ص) شهرک پردیسان قم مراجعه کنند.

 

شایان ذکر است، دوره آموزشی طب و اخلاق ویژه طلاب و روحانیان، یک‌شنبه هر هفته رأس ساعت 20 از سوی حجت‌الاسلام ملاکاظمی و دوره آموزشی طب نبوی(ص) برای عموم علاقه‌مندان چهارشنبه هر هفته، پس از نماز مغرب و عشا از سوی حجت‌الاسلام فراهانی برگزار می‌شود.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌های آموزشی می‌توانند به مسجد امام موسی کاظم(ع) به نشانی قم، پردیسان، فلکه شهرداری، بلوار ابوطالب(ع)، فرعی دوم، کوچه شهید سلیمی مراجعه کنند./997/پ203/ی

ارسال نظرات