۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۴۳۱۳۶
آیت‌الله علوی گرگانی:

مسؤولان باید پیام رهبر انقلاب را در سراسر جهان منتشر کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله علوی گرگانی گفت: جوانان اروپایی و آمریکای شمالی باید بدون واسطه پیام رهبر معظم انقلاب را دریافت کنند و این یکی از وظایف مسؤولان ذیربط است.
 آيت الله علوي گرگاني آيت الله علوي گرگاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی در دیدار جمعی از دانشجویان مسلمان کشور گرجستان که ظهر امروز برگزار شد، به آیه‌ای از قرآن کریم اشاره کرد و گفت: خدای متعال مسلمانان را در قبایل مختلف قرار داده است تا بتوانند یکدیگر را بشناسند و به عقاید خود به خوبی عمل کنند.

 

وی با بیان این‌که این جدایی قبیله‌ای نباید میان این افراد تفرقه ایجاد کند، ابراز داشت: مسلمانان باید همانند برادر در کنار یکدیگر برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف خود تلاش کنند.

 

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به این‌که خداوند متعال در قرآن کریم به وحدت مسلمانان تأکید کرده است، اظهار داشت: طبق آیات و احادیث اقوام مختلف اسلامی برای خداوند تفاوتی ندارند و در واقع میزان تقوا در نزدیکی به خداوند تاثیرگذار خواهد بود.

 

این استاد درس خارج حوزه علمیه در ادامه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که افتخار شهادت به خدا و ائمه معصومین(ع) را دارد چرا که این کشور به نام امام زمان(عج) است و برای ظهور این امام بزرگوار تلاش می‌کند.

 

وی با تأکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب شخصیتی جهانی و خاص دارد، تصریح کرد: این نظام زیر نظر امام زمان(عج) است و مراجع نیز نمایندگان امام زمان(عج) هستند که برای بسترسازی فرج تلاش می‌کنند.

 

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به این‌که کسی که با نظام جمهوری اسلامی دشمنی کند، در برابر اسلام ایستاده است، ابراز داشت: هر کسی به مسلمانانی در هر نقطه‌ای از جهان ظلم کند در واقع به اسلام و همه مسلمانان ظلم کرده است.

 

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه از کشورهای مختلف اسلامی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی دعوت کرد و یادآور شد: این رژیم با اقدامات ظالمانه خود به دنبال ریشه‌کن کردن اسلام ناب محمدی(ص) است.

 

وی با تأکید بر این‌که دشمن به دنبال چیره شدن بر کشورهای اسلامی و گسترش ظلم و فحشا در جوامع مختلف است، گفت: آموزه‌های اسلام برای ما راه را روشن کرده است که در برابر این هدف دشمن ایستادگی کنیم.

 

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در پایان به پیام رهبر انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی و آمریکایی اشاره کرد و ابراز داشت: جوانان اروپایی و آمریکای شمالی باید بدون واسطه پیام رهبر معظم انقلاب را دریافت کنند و این یکی از وظایف مسؤولان ذیربط است./922/پ202/ج

 

 

ارسال نظرات