۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۴۳۲۱۴

سیاست توامندسازی کمیته امداد در کاهش مشکلات مردم مؤثر است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی راه حفظ پایه و اساس خانواده‌ها را ارائه خدمات حمایتی به آسیب دیدگان عنوان کرد و گفت: سیاست توانمندسازی و خودکفایی که از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا می‌شود، ضمن حفظ غزت نفس افراد می‌تواند در کاهش مشکلات مردم مؤثر باشد.
عليرضا رادفر، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، علیرضا رادفر، معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی ظهر امروز در کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی آذربایجان غربی که در سالن جلسات طبقه همکف استانداری برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر، اظهار داشت: جامعه ما برای حفظ نشاط و شادابی خود نیازمند برنامه‌های مفرحی است.

 

وی افزود: برای اینکه با مشکلاتی که برای عموم مردم و جوانان از لحاظ معیشتی و تهیه مسکن وجود دارد، لازم است تمهیداتی اندیشیده شود و تسهیلات بانکی در اختیار افراد قرار گیرد.

 

رادفر راه حفظ پایه و اساس خانواده‌ها را ارائه خدمات حمایتی به آسیب دیدگان عنوان و تاکید کرد: سیاست توانمندسازی و خودکفایی که از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) اجرا می‌شود، ضمن حفظ غزت نفس افراد می‌تواند در کاهش مشکلات مردم موثر باشد. 

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی به موسسات خیریه مردمی اشاره و اعلام کرد: نهادها و سازمان‌های مردمی که به اسم موسسات خیریه در حال فعالیت هستند در کاهش مشکلات مالی افراد کم درآمد تاثیرگذارند.

 

گفتنی است در این جلسه جلال حسین‌زاده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌غربی، با اشاره به نقش آفرینی‌های این نهاد در جامعه، اظهار داشت: امروزه این نهاد بیش از گذشته آماده ارائه خدمات به محرومان است و حدود سه هزار نفر ظرفیت برای پذیرش نیازمندان در استان وجود دارد.

 

وی یکی از خدماتی را که به افراد تحت تکفل ارائه می‌شود خدمات قضایی خواند و گفت: تعداد وکلایی که با این نهاد همکاری می‌کنند 133 نفر است که توانسته‌اند با ارائه خدمات قضایی، کمک سی میلیون تومانی به افراد تحت پوشش کمیته امداد کنند.

 

لازم به ذکر است، کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی آذربایجان غربی در سالن جلسات طبقه همکف استانداری آذربایجان غربی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مدیران و مسؤولان استان، برگزار شد./936/پ203/ب4

ارسال نظرات