۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۲۴۳۲۶۳
استاد دانشگاه تهران:

پیام رهبر انقلاب مقابله عملی با اسلام ستیزی غرب است

خبرگزاری رسا ـ استاد دانشگاه تهران با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، گفت: رهبر معظم انقلاب با تیزبینی و بصیرت با ارسال نامه‌ای به جوانان غربی موج جدیدی از دعوت به دین مبین اسلام ایجاد کردند و رسما به مقابله با اسلام ستیزی پرداختند.
کوشکي

محمد صادق کوشکی استاد دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، گفت: نقطه قوت این پیام قبل از هر چیز انجام یک تکلیف و رسالت الهی است.

 

وی با بیان این‌که وظیفه رهبر معظم انقلاب به عنوان یک مجتهد، عالم و رهبری مسلمانان جهان، دفاع از دین اسلام است، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در این وظیفه و رسالت نقش کامل و جامعی را ایفا کردند به ویژه در این شرایطی که شدیدترین هجمه‌ها علیه اسلام صورت گرفته است.

 

کوشکی با تأکید بر این‌که اسلام ستیزی و اسلام هراسی در دنیا به یک پدیده دولتی تبدیل شده است، ‌اظهار داشت: امروزه دولت‌های اروپایی وارد این پروژه شده‌اند و بدون هیچ ترسی به این مسأله دامن می‌زنند.

 

استاد دانشگاه تهران در ادامه خاطرنشان کرد: در این فضایی که غربی‌ها علیه اسلام ایجاد کرده‌اند رهبر معظم انقلاب با تیزبینی و بصیرت با ارسال نامه‌ای به جوانان غربی موج جدیدی را از دعوت به دین مبین اسلام ایجاد کردند و رسما به مقابله با اسلام ستیزی پرداختند.

 

این فعال سیاسی با تأکید بر این‌که این دعوت سبب شناخت بهتری از اسلام در کشورهای غربی و آمریکای شمالی خواهد شد، اظهار داشت: محتوای این نامه به صورتی تنظیم شده است که جنبه دعوت به دین در آن مشاهده می‌شود و هم جنبه دفاع از دین اسلام در آن به چشم می‌خورد.

 

کوشکی در ادامه با اشاره به این‌که غرب به دنبال قرار دادن افکار عمومی جهان علیه دین اسلام است، ابراز داشت: اگر دین اسلام با جوهره اصلی خود در دنیا مطرح شود مهمترین منتقد و مخالف تمدن غرب به حساب می‌آید.

 

استاد دانشگاه تهران با بیان این‌که تمدن غرب با همه اشکالاتی که دارد تنها یک دشمن واقعی دارد و آن هم دین اسلام است، تصریح کرد: دین اسلام به راحتی می‌تواند تمدن غرب را به چالش جدی بکشاند و نقاط ضعف آن را آشکار سازد، به همین دلیل غرب به مقابله با این دین مبین و پویا پرداخته است.

 

این فعال سیاسی در پایان با تأکید بر این‌که غرب مخالف تعریف انقلابی از دین اسلام است، خاطرنشان کرد: آنها برای این‌که مستقیم به جنگ با اسلام نپردازند گروه‌های تندرو از داخل مسلمانان تشکیل داده‌اند و این گروه‌ها را در دنیا به عنوان چهره اسلام واقعی معرفی کرده‌اند تا بتوانند از داخل به اسلام و مسلمانان ضربه وارد کنند./922/ت302/ج 

ارسال نظرات