۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۲۴۳۲۶۴
نماینده ولی فقیه در کردستان:

گرایش جوانان غرب به اسلام دشمنان را به ستوه آورده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان این‌که حضور در راهپیمایی 22 بهمن یکی از معیارها و ملاک های دشمن برای ادامه تحریم ها و فشارها علیه ملت ایران است و از اینکه می‌بینند ملت باز هم در صحنه حضور دارند و تحریم تأثیری ندارد، خسته می‌شوند، گفت: هدف دشمن ایجاد تفرقه میان مسلمانان است، بنابراین با وحدت و ایستادگی می‌توان این هدف شوم را نقش بر آب کرد.
حجت‌الاسلام سيد محمد حسيني شاهرودي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، امروز در نخستین یادواره شهدای مخابرات و بیسیم چی این استان، بیان کرد: به برکت خون مطهر شهدا که در راه انقلاب اسلامی ریخته شد امروز تمام دنیا شاهد اقتدار و عزت ایران اسلامی و به ثمر نشستن درخت انقلاب است.


وی در ادامه گفت: ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس در برابر دشمنی ایستادگی کرد که تمام قدرت های جهان بدون رعایت قوانین بین‌المللی، پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را در اختیارش قرار داده بودند، رزمندگان به عشق اسلام، امام راحل و میهن با کمترین امکانات و سلاح ها به جنگ با دشمن رفتند، خلوص نیت و صداقت رزمندگان موجب شد به فضل الهی در آزمون دفاع مقدس سربلند و پیروز شویم.


نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: جنگ تحمیلی با همه خسارات و مشکلاتی که برای کشور به وجود آورد توان دفاعی و نظامی ما را قوی کرد و خوشبختانه امروز در قدرت نظامی و فرماندهی جایگاه بزرگی را کسب کرده ایم.


حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی‌شاهرودی به شهدای مخابرات و بی سیم چی در جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: این شهدا همواره در خط مقدم جبهه حرکت کرده و در معرض خطر بودند و همه آنها انسان‌های وارسته‌ای بودند که از فهم و هوش بالایی برخوردار بودند.


نماینده ولی فقیه در کردستان در بخش دیگری از سخنان خود به هراس دشمنان از اسلام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن امروز از قدرت فرماندهی و مشاوره ایران به کشورهای منطقه برای رهایی از یوغ استکبار وحشت دارد و از دست انقلاب اسلامی به تنگ آمده است.


وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: غربی ها در جریان مذاکرات بر سر مسایل هسته ای دروغ می گویند و مسیر مذاکره را از موضوع فنی و تخصصی به سوی مسایل سیاسی منحرف کرده و به دنبال بهانه گیری هستند، ملت ایران از حق مسلم خود در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای کوتاه نخواهد آمد، ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست اما اجازه نمی دهد دشمنان برای این ملت آزاده، غیور و قدرتمند تصمیم بگیرند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: دشمن به خوبی می داند که از تحریم ملت ایران، نتیجه مورد نظرشان کسب نشد و به دنبال معترض شدن مردم ایران به موضوع هسته ای هستند اما حضور آگاهانه ملت در صحنه این توطئه آنان را نیز خنثی کرده است.


نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: توطئه ها و تحریم های دشمنان موجب قدرتمندتر شدن ملت ایران است عزت، افتخار، ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر استکبار و قدرت‌های زورگو به برکت خون شهدا است.


وی با یادآوری پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، گفت: پیام مدبرانه ایشان، جوانان این کشورها را هدف قرار داد تا با مطالعه دقیق گذشته خود و گذشته مسلمانان مسیر صحیح را انتخاب کنند.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی خاطرنشان کرد: گرایش جوانان اروپا و آمریکا به اسلام در حال افزایش است، اعلام شده است قرآن پرفروش ترین کتاب در فرانسه است و این نشان از نفوذ و جذابیت اسلام در میان جوانان اروپایی دارد که این امر دشمنان را به ستوه آورده است.


وی با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن یکی از معیارها و ملاک های دشمن برای ادامه تحریم ها و فشارها علیه ملت ایران است و از اینکه می بیند ملت بازهم در صحنه حضور دارند و تحریم تأثیری ندارد خسته می شود، هدف دشمن ایجاد تفرقه میان مسلمانان است بنابراین با وحدت و ایستادگی می‌توان این هدف شوم را خنثی کرد./967/پ202/ب6

ارسال نظرات