۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۲۴۳۲۸۷
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان تشریح کرد؛

برنامه های ستاد برگزاری دهه فجر در شهرستان کاشان با تشکیل ده کمیته مختلف

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کاشان از تشکیل ده کمیته مختلف در ستاد بزرگداشت دهه فجر کاشان خبر داد و گفت: کمیته های مختلف ستاد بزرگداشت دهه فجر کاشان با حضور در مرقد بنیان گذار انقلاب اقدام به گرد افشانی و عطر افشانی با گلاب ناب کاشان می‌کنند.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، غلامعلی عبدالرحیمی، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان، بعد از ظهر امروز در نشست خبری ستاد برگزاری دهه فجر استان اصفهان در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، از حضور کمیته برگزاری دهه فجر کاشان در مرقد امام خمینی خبرداد و اظهار کرد: حرم مطهر امام خمینی توسط این کمیته گردافشانی و با گلاب ناب کاشان معطر خواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به تشکیل ده کمیته در ستاد بزگرداشت دهه فجر کاشان خبرداد و افزود: رژه موتوری در سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی، بهره برداری از سالن فرودگاه کاشان، دیدار با پیشگامان انقلاب اسلامی با حضور آیت الله نمازی همراه با خاطره گویی از دوران انقلاب اسلامی، محافل انس با قرآن در نقاط مختلف شهرستان کاشان از دیگر برنامه های این کمیته در شهرستان کاشان است.

 

عبدالرحیمی با اشاره به نمایش فیلم‌های جشنواره عمار در شهرستان کاشان بیان کرد: برای اولین بار نمایشگاهی از عکس های شهرستان کاشان در دوران انقلاب در این شهرستان برگزار خواهد ضمن اینکه تلاش می‌شود یاد و خاطره شاعر انقلابی از دست رفته کاشان در این برنامه ها زنده نگاه داشته شود.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: تزیینات و نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میدان امام علی کاشان، برگزاری نماز وحدت با حضور آیت الله نمازی امام جمعه کاشان، اجرای صبحگاه مشترک دانش آموزی، همایش پیاده روی خانوادگی از دیگر برنامه های ستاد بزرگداشت دهه فجر در شهرستان کاشان است.

 

وی همچنین از برگزاری نشست علمی آینده علم از آن ایرانیان است در دانشگاه کاشان خبرداد و گفت: جلساتی نیز پیرامون انقلاب اسلامی و مبانی انقلاب اسلامی با حضور طلاب، روحانیون، اساتید و فضلای حوزه علمیه توسط کمیته اساتید، دانشجویان و طلاب کاشان برگزار می‌گردد./1304/پ202/ب6

ارسال نظرات