۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۲۴۳۲۹۳
در نشست شب‌های شیدایی بررسی شد؛

نقش شهدای بین الملل در شکل گیری بیداری اسلامی

خبرگزاری رسا ـ محفل شب‌های شیدایی با موضوع نقش شهدای بین الملل در بیداری اسلامی با حضور حجت الاسلام ماندگاری و جانشین سپاه قدس، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
حجت الاسلام ماندگاري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سلسله نشست‏های شب شیدایی با موضوع نقش شهدای بین الملل در شکل گیری انقلاب و بیداری اسلامی، شب گذشته با حضور حجت الاسلام ماندگاری عضو هیأت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا و سردار قاآنی، جانشین سپاه قدس در گلزار شهدای سوم خرداد قم برگزار شد.

 

 

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به اهداف انقلاب خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) سه هدف برای انقلاب اسلامی تعریف کرده بودند که هدف اول، سقوط طاغوت و برقراری جمهوری اسلامی بود که در 22 بهمن سال 1357 به تحقق پیوست.

 

 

وی افزود: هدف دوم بیدار کردن جهان اسلام بود که در خواب غفلت به سر می‏بردند و با نهضت انقلاب، بیداری اسلامی نیز به سرعت پیشرفت کرد؛ هدف سوم نیز بیدار کردن جوانان دنیا و شناساندن اسلام به آنان بود که نامه هفته پیش رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی، این هدف را محقق کرد.

 

 

سردار قاآنی از تلاش دشمن در ایجاد شایعات در مورد سردار سلیمانی، فرمانده سپاه قدس خبر داد و اظهار کرد: سردار سلیمانی با نشاط، جدیت و تدبیر در حال انجام وظیفه است و گاهی مطالبی از سوی دشمن در فضای مجازی منتشر می‏شود، در برخی مواقع حتی با تعریف‏های بی‏مورد، قصد رسیدن به اهداف خود را دارند؛ از تمامی مردم عزیز درخواست دعای مستمر برای موفقیت عزیزانی که در حال انجام وظیفه هستند را دارم.

 

 

گفتنی است حاج حسین کاجی جانباز شیمیایی از دیگر مدعوین این محفل بود که به دلیل  بروز مشکلات جسمانی نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند./840/پ203/ف

 

ارسال نظرات