۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۴۳۳۳۴
سرپرست معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان خبرداد؛

ظرفیت 850 نفری حوزه علمیه خواهران خوزستان در سال تحصیلی 94-95

خبرگزاری رسا ـ سرپرست معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان، از ظرفیت 850 نفری حوزه علمیه خواهران خوزستان برای جذب طلبه خبرداد و گفت: 25 مدرسه علمیه در شهرهای استان خوزستان، اقدام به پذیرش طلبه سطح دو برای سال تحصیلی 95-94 می کنند.
حوزه‌هاي علميه خواهران

منیژه سرخی، سرپرست معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از ظرفیت 850 نفری حوزه علمیه خواهران خوزستان برای جذب طلبه در سال تحصیلی 95-94 خبرداد و گفت: پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران از 25 بهمن ماه آغاز و تا 10 اسفند ماه  ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که علاقه مندان به تحصیل در علوم حوزوی می توانند جهت نام نویسی به درگاه اینترنتی www.whc.ir مراجعه کنند، اظهار داشت: 25 مدرسه علمیه در شهرهای استان خوزستان، اقدام به پذیرش طلبه سطح دو برای سال تحصیلی 95-94 می کنند.

سرپرست معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان با اشاره به آغاز به کار دو مدرسه علمیه جدید خواهران برای سال تحصیلی 95-94 از اول مهرماه خاطرنشان کرد: اندیکا و اهواز شهرستان هایی هستند که این دو مدرسه علمیه در آن ها افتتاح خواهد شد.

سرخی به پذیرش 180 نفری سطح سه خواهران برای سال تحصیلی 95-94 نیز اشاره کرد و گفت: 4 مدرسه علمیه در استان خوزستان پذیرش طلاب خواهر در سطح 3 را بر عهده دارند.

وی با بیان این که مدارس علمیه در شهرستان های اهواز، دزفول، بندرامام خمینی و شوشتر شهرستان هایی هستند که پذیرش طلاب خواهر در سطح سه را برعهده دارند، اظهار داشت: در مدرسه علمیه اهواز در مقطع سطح 3 خواهران در رشته تفسیر و علوم قرآن 30 نفر، در رشته فقه و اصول 30 نفر و در رشته کلام با گرایش امامت نیز 30 نفر پذیرش خواهند شد./9464/ت302/ب2

ارسال نظرات