۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۲۴۳۳۴۰
معاون تهذیب حوزه علمیه زنجان خبر داد؛

همایش بزرگ «مهارت های زندگی طلبگی» در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه های علمیه استان زنجان از برگزاری همایش بزرگ «مهارت های زندگی طلبگی» در زنجان خبر داد و گفت: این همایش فردا با حضور طلاب متأهل در زنجان برگزار می شود.
حجت الاسلام علي ناصر

حجت الاسلام علی ناصر، معاون تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، از برگزاری زود هنگام همایش بزرگ «مهارت های زندگی طلبگی» در زنجان خبر داد و اظهار داشت: این همایش فردا با حضور طلاب متأهل به همراه خانواده های آنها برگزار می شود.

 

وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری همایش مهارت های زندگی طلبگی تصریح کرد: این همایش بنابر اصرارهای خود طلاب از قبل برنامه ریزی شده بود و افزون بر آن نیز ضرورت برگزاری چنین همایشی برای آموزش مهارت های زندگی صحیح برای طلاب احساس می شد که همه این عوامل ما را بر آن داشت تا چنین برنامه ای را برگزار کنیم.

 

معاون تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه های علمیه زنجان در ادامه با اشاره به موفقیت آمیز بودن برگزاری این همایش ها گفت: طبیعتا وقتی حرف مهارت ها در میان است و وقتی استاد مشاور هم خود، از جنس طلاب است مطمئنا مسیر زندگی تغییر و یا اصلاح خواهد شد.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به برخی از معضلات زندگی طلبگی تأکید کرد: در چنین همایش هایی و البته با حضور مشاوری امین مطمئنا برخی از معضلات و مشکلات زندگی طلبگی که بیشتر رنگ و بوی مشکلات مالی را دارد و بعضا طلاب در این رابطه از سوی خانواده های خود تحت فشار هستند، کم رنگ تر خواهد شد.

 

گفتنی است، این همایش فردا در حسینیه اعظم زنجان و با حضور حجت الاسلام مجید جعفری، کارشناس اداره مشاوره معاونت تهذیب حوزه علمیه قم برگزار می‌شود./949/ت303/ب4

ارسال نظرات