۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۹
کد خبر: ۲۴۳۵۰۶
استاد حوزه علمیه قم:

دشمن با توهین به مقدسات در صدد جلوگیری از گسترش اسلام ناب محمدی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که هدف دشمن از توهین به مقدسات و بزرگان اسلام، تضعیف جایگاه اسلام در جهان است تا از این طریق از گسترش اسلام ناب محمدی جلوگیری کند، گفت: سکوت در برابر این توهین زمینه را برای دیگر اقدامات مغرضانه و استعماری دشمن فراهم می‌کند.
حجت الاسلام وحيد حاجي آقازاده

حجت الاسلام وحید حاجی آقازاده، استاد حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: هدف دشمن از توهین به مقدسات و بزرگان اسلام، تضعیف جایگاه اسلام در جهان است تا از این طریق از گسترش اسلام ناب محمدی جلوگیری کند.

 

وی با تأکید بر این که از تکرار اقدامات توهین آمیز نسبت به مقدسات اسلام باید جلوگیری شود، افزود: متأسفانه دشمن در سال های اخیر به کرّات اقدامات موهن خود را تکرار کرده است که این اقدامات موجب جریحه دار شدن قلوب مسلمین جهان شده است.

 

حجت الاسلام آقازاده گفت: مسلمانان باید با حساسیت بیشتر نسبت به این مسائل، انس و علاقه خود به پیامبر اسلام(ص) را نشان دهند، از این رو در مورد مسأله نشریه موهن شارلی ابدو، انتظار از مسلمین جهان بیشتر از این بود.

 

استاد حوزه علمیه قم گفت: در صورت سکوت در برابر توهین دشمنان اسلام، زمینه برای اقدامات مغرضانه و استعماری دشمن در زمینه های دیگر فراهم خواهد شد، بنابراین مسلمانان باید حساسیت زیادی نسبت به این موضوعات داشته باشند.

 

وی با اشاره به این که با صدور چند بیانیه نمی‌توان تکرار اقدامات توهین آمیز دشمن را متوقف کرد، گفت: مطمئناً دست رژیم صهیونیستی در پشت پرده اقدام موهن نشریه شارلی ابدو وجود دارد که لازمه ایستادن در برابر آنان، اقدامات تشکیلاتی و شبکه ای مسلمانان است.

 

وی گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، جهادگونه کار کردن افراد در هر پست و مقام و جایگاهی، می تواند ضربه محکمی به شاکله نقشه های شوم دشمن وارد کند.

 

حجت الاسلام حاجی آقازاده با اشاره به این که ما هرچه داریم باید در راه اسلام و پیامبر اسلام (ص) خرج کنیم، افزود: اقدامات توهین آمیز نسبت به پیامبر(ص) سبب آشکار شدن مظلومیت آن بزرگوار در اذهان مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان می‌شود که این مظلومیت منجر به افزایش مسؤولیت ما خواهد شد.

 

استاد حوزه علمیه قم گفت: مظلومیت امام حسین(ع) منجر به خلق حماسه محرم شده است و مظلومیت پیامبر(ص) نیز باید منجر به احساس مسؤولیت ما شود چرا که اشک و ریختن و فراموش کردن این توهین، مشکلی را حل نخواهد کرد./1307/ت302/ب6

ارسال نظرات