۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۲۴۳۵۲۲

مردم تبریز 29 بهمن با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ‌ اقشار مختلف مردم استان آذربایجان‌شرقی همزمان با سالروز قیام 29 بهمن تبریز با مقام معظم‌ رهبری دیدار می‌کنند.
رهبر معظم انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار هزاران نفر از مردم استان با رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام 29 بهمن بر همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط در برگزاری هرچه بهتر و منظم‌تر این دیدار تأکید کرد و گفت: مردم آذربایجان روز چهارشنبه 29 بهمن با مقام معظم‌ رهبری دیدار می‌کنند.

 

سعید شبستری ادامه داد: دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری در سالگرد قیام 29 بهمن مردم تبریز فرصتی تاریخی برای تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و رهبری و تجدید قوا برای ادامه راه ترسیم شده از سوی امام و شهداست.

 


وی با اشاره به حماسه تاریخی مردم تبریز در قیام 29 بهمن سال 1356 افزود: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از برگ‌های زرین حماسه‌های ملت غیور ایران است و در این میان مردم آذربایجان نقش پیشتازی دارند.

 


شبستری با تاکید بر هماهنگی مسؤولان دستگاه‌های استان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: رهنمودهای رهبری همواره برای ملت ایران راهگشا بوده و این دیدارها قطعا در جهت تداوم نظام و انقلاب موثر است.

 


وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی متعلق به همه اقشار مردم است، افزود: مردم ایران در طول 36 سال گذشته همواره در صحنه دفاع از انقلاب حضور داشته‌اند و امسال نیز در راهپیمایی 22 بهمن با حضور باشکوه خود پایه‌های اقتدار نظام را مستحکم‌تر خواهند کرد.

 


گفتنی است، امسال 3 هزار و 500 نفر از مردم استان برای دیدار با مقام معظم رهبری روز چهارشنبه 29 بهمن اعزام می‌شوند./935/پ203/ب4

ارسال نظرات