۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۲۴۳۵۴۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

انقلاب اسلامی الگوی مناسبی برای آزادیخواهان جهان است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، پیروزی انقلاب اسلامی را الگوی بسیار مناسبی برای آزادیخواهان جهان دانست و گفت: با الهام از انقلاب اسلامی مبارزات مختلفی همچون انتفاضه و یا حرکت‌های آزادی‌بخش در منطقه شکل گرفته است.
 انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در اردبیل، با اشاره به لزوم برگزاری هر چه باشکوهتر ایام الله دهه فجر، خاطرنشان کرد: امروز حفظ انقلاب اسلامی به عنوان اصلی‌ترین واجبات باید به هر شکل ممکن مورد توجه قرار گیرد چرا که حفظ این سرمایه معنوی می‌تواند جامعه ما را از خطرها و آسیب‌های مختلف و در راس آن از شیطنت‌ها و رفتارهای نامناسب استکبار در امان نگه دارد.

 

وی سرمنشأ عزت و عظمت جامعه اسلامی را ولایت‌مداری، حفظ انگیزه‌های دینی و تقویت حضور مردم در صحنه‌های مختلف و تکیه بر اعتقاد به ارزش‌های الهی توصیف کرد و گفت: اگر جامعه ما از پشتوانه ولایی برخوردار نباشد قطعا در مسیر رسیدن به اهداف اسلامی با مشکلات و نارسایی‌هایی روبه‌رو خواهیم شد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: بسیاری از نهضت‌ها و انقلاب‌های دنیا به دلیل نداشتن انگیزه های دینی و پشتوانه ولایی ناقص مانده‌اند در حالی که باید با تذکر دادن ایام‌الله همچون ایام دهه فجر بکوشیم تا همواره پاسدار این پیروزی عزت‌مندانه و انگیزه‌های معنوی همراه با تدین،‌ دینداری و ارزش‌های متعالی باشیم.

 

حجت الاسلام نظرپور، تصریح کرد: با الهام از پیروزی انقلاب اسلامی مبارزات مختلف همچون انتفاضه و یا حرکت‌های آزادی‌بخش در منطقه شکل گرفته و این اقدامات رنگ و بوی معنوی به خود گرفته و همه سعی می‌کنند تا به هر شکل ممکن نظام اسلامی را در مسیر عزت و عظمت واقعی مشاهده کنند.

 

وی انقلاب اسلامی ایران را الگوی بسیار مناسب برای همه آزادیخواهان جهان دانست و گفت: امام راحل الگوی بی‌نظیری در استقامت ملت ایران در برابر همه شیطنت‌های نظام استکبار به نمایش گذاشت.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه در گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های بسیار متنوعی در استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس، زیارت قبور شهدا و تجدید میثاق با آنها برگزاری رژه موتورسواران و دوچرخه‌سواری، اجرای برنامه رزم نوازان، ‌اهدای جهیزیه به 451 نوعروس، برگزاری جشن کاروان امید و انقلاب در 10 شهر در قالب 10 برنامه، تدارک 250 گفتمان ارزشی و بصیرت‌افزایی، اعزام هفت روزه کاروان‌های ارائه خدمات به مناطق محروم و روستایی برگزاری صبحگاه مشترک، دهها یادواره‌ شهدای انقلاب و سه ماهه چهارم شهرهای مختلف استان به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام نظرپور تصریح کرد: تمام شیاطین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گرد هم آمدند تا نظام اسلامی ما را ساقط کنند و هر روز به بهانه‌ای سعی دارند تا در مسیر این انقلاب خلأ ایجاد کنند که روزی به بهانه حقوق بشر و روز دیگر به بهانه انرژی هسته‌ای سعی در به انحراف کشیدن انقلاب اسلامی و اهداف آن را دارند.

 

وی تنها خواسته استکبار را تلاش برای کنار گذاشتن دین اسلام از سوی این ملت و برگشت از گفتمان امام و انقلاب برشمرد و گفت: یقین داشته باشیم که در این هدف خود دشمن بار دیگر ناکام خواهد ماند./937/پ202/ب4

ارسال نظرات