۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۲۴۳۵۷۴
با حضور وزیر ارتباطات؛

شبکه فارسی زبان «اهواز» افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان اهواز با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.
شبکه فارسي زبان اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان «اهواز» با حضور محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

 

در نخستین برنامه شبکه فارسی زبان اهواز که با نام اهواز به روی آنتن رفت ویژه برنامه ای به همین مناسبت با حضور آیت الله محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، عبدالحسین مقتدایی، استاندار خوزستان به صورت زنده از استودیوی این شبکه پخش شد.

 

در این برنامه تلویزیونی، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان به بیان سخنانی پیرامون اهداف تأسیس شبکه فارسی زبان اهواز پرداخت.

 

محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و عبدالحسین مقتدایی، استاندار خوزستان از دیگر کسانی بودند که در برنامه زنده شبکه فارسی زبان اهواز به سؤالات مجری این برنامه پاسخ دادند.

 

در بخشی از این برنامه حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به اثر گذاری شبکه الاهواز در کشورهای عربی منطقه اظهار داشت: فعالیت های این شبکه چهره ای متفاوت از انقلاب اسلامی ایران را در برابر شبکه های معاند به جهانیان معرفی کرد.

 

وی با اشاره به تلاش دست اندرکاران شبکه ماهواره ای اهواز اظهار داشت: موفقیت های این شبکه موفقیتی برای نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، آسیب شناسی را از ویژگی های بارز آیت الله موسوی جزایری برشمرد و افزود: این عالم مجاهد همواره با بصیرت خود تشخیص هایی بسیار خوبی در برابر تهاجمات دشمن داشتند.

 

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اقدامات اثرگذار آیت الله موسوی جزایری در این سال ها گفت: تأسیس دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، افتتاح شبکه ماهواره ای اهواز و شبکه فارسی زبان اهواز از جمله این اقدامات است.

 

گفتنی است در پایان این برنامه زنده، حاج رضا نبوی مداح اهل بیت(س) به بیان اشعاری در مدح امام حسن عسکری(ع) پرداخت./9464/پ202/ب4

ارسال نظرات