۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۴۳۶۰۶

همایش هدایت تحصیلی طلاب در مدرسه علمیه رضویه بیرجند برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ کارشناس برنامه‌ریزی آموزشی حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی از برگزاری همایش هدایت تحصیل طلاب در مدرسه علمیه رضویه بیرجند خبر داد.
هدايت تحصيلي طلاب

حجت‌الاسلام خسروی، کارشناس برنامه‌ریزی آموزشی حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، از برگزاری همایش هدایت تحصیلی طلاب در مدرسه علمیه رضویه با حضور مشاوران برتر حوزه علمیه خراسان خبر داد.

 

وی تصریح کرد: این برنامه هرساله با حضور اساتیدی از مراکز تخصصی کشور برای طلاب پایه ششم برگزار می‌شود که در این دوره طلاب بر اساس علاقه و توانمندی‌های تحصیلی خود با رشته‌هایی که می‌توانند تحصیل خود را در آن ادامه دهند آشنا می‌شوند.

 

کارشناس برنامه‌ریزی آموزشی حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی ادامه داد: در این دوره آموزشی 70 نفر از طلاب حوزه‌های علمیه بیرجند، خضری، فردوس و قاین توسط حجت‌الاسلام نظافت یزدی مشاوره تحصیلی شدند.

 

حجت‌الاسلام خسروی راهنمایی و هدایت تحصیلی طلابی که از سطح یک به سطح دو و سطح سه منتقل می‌شوند را از اهداف این طرح عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح استعدادهای طلاب در رشته‌های مختلف به‌خوبی هدایت‌شده و به کار گرفته می‌شود.

 

وی افزود: مشاوره طلاب نسبت به رشته‌های تخصصی حوزه و نیازهای اجتماعی که طلبه باید خود را برای پاسخگویی به آن آماده کند از جمله مواردی بود که برگزاری این دوره آموزشی را در حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی ضروری می‌کرد.

 

حجت‌الاسلام خسروی یادآور شد: برگزاری این دوره توانسته در زمینه هدایت استعدادهای طلاب نقش مؤثری داشته باشد و به نیازهای تخصصی طلاب پاسخ دهد./968/ت302/ب5

 

ارسال نظرات