۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۲۴۳۶۶۴
مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

انقلاب اسلامی موجب تقویت روحیه استکبارستیزی در منطقه شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری گفت: انقلاب اسلامی ایران موجبات اقتدار جهان اسلام و تقویت روحیه استکبارستیزی در منطقه و جهان را فراهم کرد.
حجت الاسلام علي انتظاري، مدير استاني حوزه علميه آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر حوزه‌های علمیه استان آذربایجان‌شرقی امروز در نشست شورای اداری شهرستان جلفا اظهار داشت: گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، بزرگداشت شعائر و ارزش‌های الهی است.

 


وی با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران نخستین جرقه بیداری اسلامی در کشورهای منطقه بوده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نه تنها سبب سرافرازی ملت ایران که عزت مسلمانان در جای جای دنیا را سبب شده است.

 


امام جمعه جلفا با تشریح برکات بین‌المللی انقلاب اسلامی ایران افزود: این حادثه تاریخی موجبات اقتدار جهان اسلام و تقویت روحیه استکبار ستیزی در منطقه و جهان را فراهم کرد، در حقیقت این انقلاب منافع استعمارگران و مستکبران منطقه‌ای را به خطر انداخته است.

 


مدیر حوزه‌های علمیه استان آذربایجان‌شرقی بر ضرورت حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب به عنوان یادگار امام راحل تأکید کرد و گفت: تبیین و انتقال ارزش های نظام و انقلاب به نسل سوم و چهارم انقلاب، عظمت آن را استمرار خواهد بخشید.

 


حجت الاسلام انتظاری خاطرنشان کرد: همه آحاد جامعه، به ویژه مسؤولان در حفظ آرمان های امام خمینی (ره) و دستاوردهای انقلاب وظیفه مهمی بر عهده دارند که خدمت صادقانه به مردم می تواند ادای دین مسؤولان به نظام باشد.

 


امام جمعه جلفا در بخش دیگری از سخنان به توطئه های دشمنان در راه اندازی موج اسلام‌هراسی در دنیا اشاره کرد و گفت: مخالفت های مختلف غرب با آرمان های انقلاب اسلامی حکایت از نفوذ آرمان های انقلاب اسلامی ایران در قلب اروژا و آمریکا دارد، این موفقیت عظیم در سایه تمسک به آموزه های دین مبین اسلام  و مکتب اهل بیت است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات