۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۲۴۳۶۸۱
امام جمعه بابل:

عملیات قهرمانانه حزب الله، زبونی و پوچی رژیم اشغالگر قدس را بار دیگر ثابت کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با اشاره به عملیات قهرمانانه حزب الله لبنان معادلات منطقه را به نفع جریان مقاومت بیان کرد و گفت: حزب الله لبنان به نمایندگی از مقاومت اسلامی در این عملیات قدرت مقاومت را به رخ دشمن صهیونیستی کشید و زبونی و پوچی رژیم اشغالگر قدس را بار دیگر ثابت کرد.
امام جمعه بابل

حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با اشاره به عملیات قهرمانانه حزب الله لبنان معادلات منطقه را به نفع جریان مقاومت بیان کرد و گفت: حزب الله لبنان به نمایندگی از مقاومت اسلامی در این عملیات قدرت مقاومت را به رخ دشمن صهیونیستی کشید و زبونی و پوچی رژیم اشغالگر قدس را بار دیگر ثابت کرد.

 

وی افزود: رژیم صهیونیستی بداند که اگر در ابتدا وارد ماجراجویی شود نمی تواند پایان آن را تعیین کند بلکه این مقاومت اسلامی است که مکان و زمان را تعیین خواهد کرد.

 

مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل به حادثه تروریستی شهادت رزمندگان حزب الله و سردار ایرانی در سوریه از سوی رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: این حرکت رژیم صهیونیستی نشان داد دشمن شماره یک اسلام ماهیت وجودی خود را مبتنی بر تروریسم می داند.

 

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به حق در کلام امام راحل غده سرطانی است و برای اقدامات تروریستی خود هیچ محدودیتی را برای خود قائل نیست.

 

حجت الاسلام روحانی به حمایت های همه جانه رژیم صهیونیستی از گروهک های تروریستی در سوریه  پرداخت و اذعان کرد: جمله گره های کوری که در منطقه قنیطره سوریه و هم مرز با فلسطین اشغالی به وجود آمد حضور گروهک تروریستی النصره است که در این نقطه رابطه دقیقی را با صهیونسیت ها برقرار کرده اند و از آنها امکانات لجستیکی و سلاح و تجهیزات می گیرند.

 

وی افزود: رژیم صهیونیستی و گروهک تروریستی النصره با یکدیگر هماهنگی نظامی دارند و این ارتباط تا آنجا است که تروریست ها مجروحین خود را برای مداوا به اسراییل می برند و حزب الله با مشاور نظامی فرمانده ایرانی سپاه در صدد قطع ارتباط تروریست های سوری و جلادان تروریسم صهیونیست بود.

 

استاد حوزه علمیه بابل با بیان این که شهادت رزمندگان مقاومت در جولان مسأله ای تلخ اما پر افتخاری برای امت اسلام و امت شیعه محسوب می شود، خاطرنشان کرد: این حد فاصل میان شیعه ای اصیل با  شیعه لندی و سنی آمریکایی است زیرا شیعه حقیقی و اصیل در حیات خود با همه وجود و تا پای جان برای دفاع از کیان امت اسلامی در مقابل استکبار حاضر می شود.

 

وی ادامه داد: عوامل دست نشانده غرب در منطقه در هر لباس و مذهب حاضر به مبارزه با استکبار نیستند و دائماً به شکاف امت اسلامی می افزایند.

 

حجت الاسلام روحانی مقاومت اسلامی را پیروز نهایی عنوان کرد و گفت: به یقین امروز صحنه ای است که همه ایمان در مقابل تمام کفر ایستاده است زیراامروز نفاق منطقه دیگر نمی تواند  با زدن نقاب بر چهره  ماهیت عاملیت دشمنان اسلام را در منطقه پنهان سازد.

 

وی تأکید کرد: ما همواره رژیم صهیونیستی را دشمن شماره یک مسلمانان و بزرگترین مشکلات جهان اسلام و منطقه می دانیم و همواره موضوع اصلی جهان اسلام مساله فلسطین و آرمان قدس شریف است.

 

امام جمعه بابل با تبریک پیروزی حزب الله، آن را  آغاز پیروزی های پی در پی مقاومت اسلامی در منطقه و شکست دشمن صهیونیست بیان و خاطرنشان کرد: حزب الله لبنان آموخت که با اتکا به امداد الهی می توان لانه عنکبوتی رژیم اشعالگر قدس را پاره کرد زیرا شمارش معکوس برای نابودی این رژیم جعلی روز به زوال آغاز شده است/1313/ت302/ب1

ارسال نظرات