۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
کد خبر: ۲۴۳۷۱۶
نماینده مجلس:

نامه رهبر انقلاب در جهت خنثی کردن اسلام جعلی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اول نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب و آمریکای شمالی جلوگیری از معرفی اسلام جعلی و هدف دوم ایشان نشان دادن تکیه گاهی به جوانان بود.
عباسعلي منصوري نماينده مردم شهرستان كاشان و آران و بيدگل

عباسعلی منصوری نماینده مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: رهبران و علمای غربی از دسترسی جوانان به اسلام ناب محمدی و گرایش جهان غرب به اسلام به شدت در هراس هستند.

 

وی با اشاره به فرمایشات یک ماه قبل رهبر معظم انقلاب با علمای جهان اسلام گفت: معظم له در این دیدار آغاز اقدامات دنیای استکباری غرب بر علیه اسلام را تشریح کردند.

 

وی افزود: دنیای استکباری غرب، افکار عمومی جهان را به طرف بحث داعش کشانید تا به جهان القا کند اسلامی را که می خواهند به جهان معرفی کنند، اسلامی توأم با خشونت است، از این رو با پیرایه هایی که به آن دادند به دنبال این هستند که اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی را که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره کرده است به جای اسلام ناب محمدی معرفی کنند.  

 

منصوری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود به دنیا ثابت کرد جوانان غرب و آمریکای شمالی از جامعه بی عدالت و تحقیرآمیز و بی هویت غرب گریزان هستند و به دنبال این هستند تا بتوانند هویت خود را بشناسند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: علمای غرب و مسؤولان و رهبران غربی متوجه شده اند اگر جوانان غربی به اسلام ناب محمدی دست پیدا کنند حتما گرایش پیدا خواهند.

 

منصوری با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب از پیام خود به جوانان اروپا و آمریکایی شمالی دو هدف را دنبال می کند یاد آورشد: هدف اول این است که اجازه ندهد آنها اسلام جعلی را به جوانان معرفی کنند، از این رو معظم له از آنها خواسته است تا برای شناخت اسلام ناب محمدی مستقیما و بدون واسطه به اسلام و قرآن و منابع اصیل اسلام مراجعه و آن را مطالعه کنند، چرا که می دانست فطرت پاک جوانان آنها را به سوی منبع بزرگی به نام اسلام ناب محمدی راهنمایی خواهد کرد.

 

وی یاد آورشد: هدف دوم  نامه رهبر معظم انقلاب این بود که با شناخت از اسلام، جوانان اروپایی و آمریکای شمالی تکیه گاهی پیدا کنند، از این رو هدف اول نامه رهبری به جوانان غرب و آمریکای شمالی جلوگیری از معرفی اسلام جعلی به نام اسلام اصیل و هدف دوم نشان دادن تکیه گاهی به جوانان بود.

 

دنیای استکباری غرب در حال تبیین باشگاه مسیحیت است

 

منصوری در ادامه با اشاره به این که دنیای استکباری غرب در حال تبیین باشگاه مسیحیت است یادآور شد: بعد از این که در آمریکا برج های دوقلو زده شد، بوش گفت آغاز جنگ بین مسیحیت و اسلام آغاز شده است اما بلافاصله عذرخواهی کرد که این امر بیانگر این است که آنها به دنبال تبیین باشگاه مسیحیت در جهان هستند.

 

وی افزود: همه انسانها به دنبال عدالت هستند و منتظر فرصتی هستند که به فطرت شان برگردند و آنچه در فطرت شان است به آن دسترسی پیدا کنند و این همان گمشده آنها است که در اسلام پیدا می شود، بنابراین موضوع اسلام خواهی در جهان سبب هراس رهبران آنها شده است که چگونه انقلاب اسلامی توانسته است طی مدت 35 سال گذشته این همه به صورت تصادی توسعه پیدا کند.

 

به گفته وی، امروز دنیای استکبار احساس خطر کرده است چرا که منافع آنها که منافع شخصی و حزبی است این شکست را  نمی تواند بپذیرد، بنابراین راهی غیر از این ندارند که با کارایکاتور و هر ابزار دیگری اسلام جعلی و غیر واقعی و خشن معرفی کنند و همه وحشت کنند تا به دنبال اسلام واقعی نباشند و دسترسی به منابع اسلام اصیل نباشند.

 

نماینده مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: برای رساندن نامه رهبر معظم انقلاب رسانه ها باید فضای مجازی و رسانه ای، وزارت خانه های جمهوری اسلامی و سازمان های تبلیغات اسلامی فعال در سراسر جهان تلاش کنند.

 

منصوری بر رسانیدن بحث محتوایی نامه رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و گفت: ما با امکانات و ظرفیتی که در اختیار داریم باید این هنر و توان را داشته باشیم تا آن بحث محتوایی نامه رهبر معظم انقلاب را که مورد نیاز جوانان است در دسترشان قرار بدهیم./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات