۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۲۴۳۷۱۸
کارشناس رسانه:

دشمن به دنبال راه‌هایی برای فتح بدون خونریزی است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس رسانه گفت: دشمن به دنبال راه‌هایی برای فتح بدون خونریزی است و باید هر عملیاتی که از سوی فعالان داخلی شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد به تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی منجر شده و امیدآفرینی ایجاد کند.
دشمن به دنبال راه‌هایی برای فتح بدون خونریزی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، علی داوودی کارشناس رسانه شامگاه گذشته در نشست هم‌اندیشی فعالان شبکه‌های اجتماعی گفت: رسانه خوب و یا بد وجود ندارد، چرا که نسبت عمل آنها متفاوت است و برای مثال PRESS TV برای ما خوب و برای طرف مقابل بد تعریف می‌شود.

 

 

 

وی افزود: هیچ رسانه‌ای در دنیا برای حالت صلح متولد نشده و رسانه‌ها به صورت مبنایی برای نبرد متولد می‌شوند که این نبرد یا سفید و یا سیاه است و با توجه به این که قرار شده حمله و یا دفاع کنند، سفید یا سیاه بودن آنها مشخص می‌شود.

 

 

 

این کارشناس رسانه‌ای با بیان این که دشمن به دنبال راه‌هایی برای فتح بدون خونریزی است، خاطرنشان کرد: در عملیات‌ها به اراده، هویت و ماهیت حمله می‌شود اما در مقاومت باید روی اراده و هویت مقاومت کرده و روی ماهیت مقاومتی وجود ندارد و در فضای رسانه در گام نخست احساسات ما مطرح است.

 

 

 

وی با اعتقاد بر این که دشمن به دنبال حلال‌کردن حرام است، تصریح کرد: آنها می‌خواهند صدای زن را در حالت موسیقیایی حلال عرفی کنند نه حلال فقهی چرا که بدون شک فقه را نمی‌توانند تغییر دهند و بعد از آن به  دنبال زدن جایگاه ولایت نیز هستند.

 

 

 

داوودی با بیان این که باید علم داشته و مجهز باشیم، اظهار داشت: باید هر عملیاتی از سوی فعالان داخلی شبکه‌های اجتماعی به تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی منجر شده و امیدآفرینی ایجاد کند و نباید تنها به دفاع اکتفا کنید چرا که پس از مدتی توان انسان کم می‌شود و پویایی به مهاجم‌بودن و همواره در حالت آماده باش بودن است.

 

 

 

وی افزود: در استفاده از شبکه‌های اجتماعی اصالت را به کاربر داده و بر اساس میزان خطر رسانه‌ها، آنها را دسته‌بندی می‌کنیم و هرچه میزان تسلط، سرعت کنش، مهندسی واکنش و منش یک یوزر یا کاربر بالاتر، میزان خطرپذیری او کمتر و هرچه پایین‌تر این میزان بیشتر می‌شود.

 

 

 

این کارشناس رسانه گفت: دوران جنگ سخت تمام شده و جنگ نرم نیز در حال تمام‌شدن است و ما اکنون وارد جنگ‌های ژله‌ای شدیم و قضیه مرحوم پاشایی در واقع نه جنگ نرم که جنگ ژله‌ای بود.

 

 

 

لازم به ذکر است این نشست به همت مجموعه فرهنگی شهید صیاد شیرازی و با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان اصفهان برگزار شد./939/پ202/ب4

ارسال نظرات