۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۴۳۷۴۲
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی خطاب به سرمداران آمریکایی؛

ولایت فقیه حرف آخر را در جمهوری اسلامی ایران می زند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز خطاب به آمریکایی ها گفت: آمریکایی ها بدانند که در جمهوری اسلامی ایران همچنان ولایت فقیه حرف آخر را می زند.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، با اشاره به سالروز ورود حضرت امام در 12 بهمن 57 اظهار داشت: امام یک واقعیت تاریخی است که تحلیل‎گران سیاسی با مطالعه او در همان اوایل انقلاب اعلام کردند پیام های این مرد در قرن 20 میلادی، بشر قرن 21 میلادی را مورد هدف قرار داده و آمدن او سرمنشأ بزرگی برای رویداد های تاریخی است.
وی افزود: در سال 1967 که قدس به دست صهیونیست ها افتاد دیگر فاتحه جهان اسلام خوانده شد و در 1978 چند ماه پیش از ورود امام به ایران نیز انور سادات، رییس جمهور وقت مصر از پله های هواپیما بالا رفت و اسلام در ضعیف ترین حالت خود قرار گرفت.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: چند ماه بعد شبکه های بین المللی صحنه عجیبی را نشان دادند که مرد دیگری از هواپیما در کشوری که ام القرای جهان اسلام بود پیاده شده و از آن به بعد بود که همه حرکت های دنیا به نفع شیعه و اسلام تمام شد.
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان این که امروز جوانان دنیا تشنه شنیدن صدا و ندای اسلام هستند، گفت: امام(ره) دنیا را به گونه ای تغییر داد که امروز سید حسن نصر الله پس از قضیه قنیطره به اسرائیل غاصب، که همه قدرت ها از او می ترسند می گوید، پناه گاه های خود را آماده کنید.
وی خاطرنشان کرد: یگان ویژه تیپ گولانی در مزارع شبعا، در حالی مورد هدف قرار می گیرد که حساس ترین و دقیق ترین گیرنده ها در آنجا کار گذاشته شده است.
امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: کار به جایی رسیده که امروز اشغالگران اسرائیلی و ساکنان سرزمین های اشغالی سخنان سید حسن نصر الله را بیشتر از سخنان سردمداران صهیونیستی خود قبول دارند.
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به این که امام(ره) ملت ایران را از زیر دست های آمریکا خارج کرد، ملتی که شاه آنها دستورات حکومت خود را از آمریکا دریافت می کرد، بیان داشت: امام خمینی(ره) ایرانی را به عزتی رساند که امروز تنها ایران می تواند نیروی دریایی آمریکا را تهدید کند و در مقابل آن بایستد.
آمریکا خیال خام ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را کنار بگذارند
وی با بیان این‎که آمریکایی های بدانند در این مملکت هنوز صدا و ندای امام به گوش می رسد، گفت: آمریکا بداند اگر کسی به آنها گفته که می توانند دم کدخدا را دیده و ده را غارت کنید، خیال خامی است که تعبیر نمی شد.
امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: آمریکایی ها بدانند امروز کسی که حرف آخر را در این مملکت می زند همان ندای امام و ادامه دهنده رسول و آل رسول است.
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی ادامه داد: صدای ولایت فقیه تکرار صدای همان کسی است که به ما یاد داد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
وی با اشاره به این‎که ایران اسلامی تبدیل به خاری در گلوی دشمنان اسلام شده است، اظهار داشت: امروز ایران تبدیل به استخوان گلوگیری برای آمریکا شده و بی تردید این استخوان در گلوی آنها باقی خواهند ماند و تا نابودی آنها تلاش خواهیم کرد. 
افتتاح بخش فارسی شبکه الاهواز گام بزرگی در عرصه رسانه ای است
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اثرات مثبت و چشمگیر شبکه الاهواز در عرصه رسانه ای گفت: شبکه ماهواره ای الاهواز با همت آیت الله موسوی جزایری تأسیس و اکنون مخاطبان بسیاری را در کشور های گوناگون به خود جذب کرده است.
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به راه اندازی بخش فارسی این شبکه تصریح کرد: راه اندازی بخش فارسی در شبکه الاهواز گام بسیار بزرگی در عرصه رسانه است که با استفاده از آن می توان سخن حق را به جهانیان ارسال کرد.
سازمان محیط زیست به وظایف خود در مقابله با پدیده گردوغبار عمل کند
وی در پایان با اشاره به افزایش گردوغبار در استان که زندگی مردم را فلج کرده و نفس کشیدن بسیار سخت شده است، گفت: سازمان محیط زیست باید به وظایف ذاتی خود عمل کرده و دیگر مسؤولان نیز در این راستا همکاری های لازم را انجام دهند./9462/پ201/ب2
ارسال نظرات