۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۴۳۷۵۲
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مفسدان اقتصادی در نظام اسلامی جایگاهی ندارند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان داشتن نظامی پاک و شفاف را نیازمند قاطعیت در برخورد با متخلفان دانست و از قوه قضائیه رسیدگی به تمام پرونده های مفاسد اقتصادی همراه با قاطعیت در صدور حکم را خواستار شد و گفت: مفسدان اقتصادی در نظام اسلامی جایگاهی ندارند.
امام جمعه سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز وحدت بخش جمعه این هفته سمنان ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: این ایام همواره نماد عزت و اقتدار ملت ایران است؛ بنابراین مردان و زنان فجرآفرین آن باید مورد تکریم واقع شوند.

 

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) و شهدا فجرآفرینان حقیقی انقلاب اسلامی محسوب می‏شوند، افزود: آرامش، عزت و اقتدار امروزمان را مدیون شهدای انقلاب هستیم؛ اما متأسفانه گاهی خواسته و ناخواسته دچار فراموشی تاریخ گذشته و وقایع و رویدادهای آن می‏شویم.

 

امام جمعه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از برخورد قاطعانه قوه قضاییه با برخی از مفسدان اقتصادی تأکید کرد: سعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون بر جلوگیری از فساد در بخش های مختلف به ویژه حوزه اقتصاد بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی صدور حکم یکی از پرونده‏های مفاسد اقتصادی از سوی قوه قضائیه را در روزهای اخیر نشان دهنده جدیت نظام اسلامی در این خصوص دانست و با اشاره به تفاوت های نظام پیشین و نظام حاکم کنونی گفت: در نظام شاهنشاهی مسائل و مفاسد مبهم و نامشخص بود؛ اما امروز به برکت انقلاب اسلامی شرایطی شفاف و به‌دور از ابهام برای شناسایی و برخورد با مفسدان اقتصادی حکم‌فرماست.

 

وی در ادامه با ابراز نارضایتی از عملکرد رسانه‌ها در پرداختن به نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اظهار داشت: احیای سنت رسول الله، دعوت از جوانان اروپا و آمریکا به اسلام و شناخت این دین وحیانی و رحمانی از جمله مضامین نامه رهبر فرزانه انقلاب است و در حقیقت این نامه یکی از صدها راه صدور انقلاب اسلامی به فراتر از مرزهای جغرافیایی است که متأسفانه رسانه‌ها در تبیین آن ضعیف عمل کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در پایان ضمن تقدیر از روحانی شجاع و وارسته سید حسن نصرالله رهبر جبهه مقاومت حزب الله لبنان به دلیل دادن پاسخ قاطع و سریع به جنایات اخیر صهیونیست‌ها اظهار امیدواری کرد این پاسخ‌های دلاورانه تا محو کامل اسرائیل جنایتکار ادامه یابد./977/پ202/ب4

ارسال نظرات