۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۲۴۳۷۷۴
آیت الله صفایی بوشهری:

مسؤولان با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی، گفت: انقلاب اسلامی فرصتی برای سوء استفاده نیست و مسؤولان باید با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع کنند.
آيت‌الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با بیان اینکه پیامبر اسلام خاتم الانبیا و نماد ادیان جهان اسلام و الگوی تمام نمای انسان الهی در تمام اعصار است گفت: جهان سلطه و استکبار جهانی در شرایط کنونی عزت اسلام را نشانه گرفته است و در مقابل دین، نهضت دینی، پیامبر ستیزی و اسلام ستیزی با اعمال نظامی و تروریستی و گاه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و سیاسی در عرصه های علم و فناوری صف کشیده اند و جبهه دینی را مورد تهاجم قرار می دهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: در تاریخ می بینید که هرگاه پیامبران برای هدایت انسانها فرستاده شدند سلطه گران و کفار در مقابل آنها ایستادند و موضع گیری کردند و به اشکال مختلف در جهت تضعیف دین اسلام و رسول خدا برآمدند.
 
امام جمعه بوشهر به چهار گروه از جبهه ضد دین اسلام اشاره کرد و گفت: گروه اول سلطه گران قدرت طلب و سیاسی را شامل می شوند که هرکدام از آنان در مقابل دین قرار گرفتند .
 
وی گروه دوم را سرمایه گذاران چپاول گر نام برد که به دنبال غارت ثروت و سرمایه جهان هستند و با اشاره به گروه سوم ادامه داد: گروه سوم جاهلان دنیاگرا که انسانهای بدون علم و دانش هستند و به دنبال دنیاگرایی و لذت های دنیایی پیش می روند. 
 
آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به گروه چهارم در جبهه ضد دین اسلام اضافه کرد: ابتذال گران منحرف که هم از نظر فکری و هم از نظر عملی دچار انحراف و شرک و فساد اجتماعی در جهان به سر می برند.
 
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه دین اسلام عامل اصلی ولایت بشریت است گفت: اساس دین خاتم، اسلام و خاتم الانیبا پیامبر گرامی اسلام است مسلمانان جهان باید متحد و متعهد به اسلام با برنامه ریزی طرح ریزی شده در مقابل توطئه های آنان دشمنان و جهان استکبار بایستند.
 
آیت‌الله صفایی بوشهری با گرامیداشت روز 22 بهمن و آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا و امام راحل، بنیان گذار این انقلاب اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران یک واقعه تاریخی ساده نیست بلکه یک تحول عظیم در در تاریخ معاصر است که موجب تغییرات بنیادی در هندسه و ساختار نظام نوین جهان شده است و سبب شکسته شدن محاسبات جهان غرب و شرق و پدید آوردن معادلات جدید، تمدنی نو بر اساس دین و مدیریت دینی، جهان را بیداری بخشد و اسلام را احیا کند.
 
وی افزود: انقلاب شکوهمند ایران توانست در فضای ملی و فراملی جهان را به سمت دین خواهی و معنویت سوق دهد و آزادی و استقلال را به شکل بنیادی در ایران و براساس جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی در جامعه نهادینه کند و در پرتو نورانی اسلام و هدایت های مقام معظم رهبری تصمیم گیری کند و بر این اساس روز به روز بتواند بر اهداف نظام جامعه اسلامی نزدیک کند.
 
آیت‌الله صفایی بوشهری به فرارسیدن دهه فجر اشاره کرد و افزود: در این دهه پیش رو بر محور هدایت های مقام معظم رهبری تلاش خود را که نخستین آن بصیرت و ولایتمداری است هم در حوزه خواص و هم در حوزه عوام در عرصه های مختلف سیاسی فرهنگی و اقتصادی بالا ببریم و این مرکز و مسیر حرکت ما است.
 
وی افزود: نهادینه کردن فرهنگ دینی در ابعاد خانواده و اجتماع و جامعه و حل معضلات اقتصادی براساس طرح اقتصاد مقاومتی در عرصه تولید، بهره وری و اشتغال زایی و اتکا به توانمندی های داخلی و مبارزه قاطع با فساد که موجب شکست درونی یک جامعه است دومین تلاش ما در جهت انقلاب و نظام اسلام است.
 
امام جمعه بوشهر با تاکید بر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی افزود: انقلاب اسلامی فرصتی برای سوء استفاده نیست از این نظر مسؤولان ذیربط باید با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع کنند. باید حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم.
 
امام جمعه بوشهر با بیان اینکه پاسخ حزب الله لبنان به رژیم جنابتکار صهیونیست نشان از اقتدار اسلام و حزب الله لبنان است افزود: رژیم اشغالگر قدس بداند که صدای شکستن پاهای او شنیده می شود و اگر بخواهد تعرضی به کشورهای اسلامی داشته باشد با شکست مواجه خواهد شد .
 
وی با تسلیت سالروز وفات کریمه اهل بیت فاطمه معصومه(س) اضافه کرد: حضرت فاطمه معصومه(س) بانویی است که با حمایت از ولایت به ایران مهاجرت کردند و در مسیر ولایت در قم رحلت فرمودند که اکنون بارگاه مقدس آن جایگاه تولید علم و حفظ و نشر معارف دینی در جهان اسلام است./833/پ202/ب4
ارسال نظرات