۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
کد خبر: ۲۴۳۸۰۷

نمازگزاران بوشهری هتاکی نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران بوشهری پس از اقامه نماز جمعه اقدام نشریه فرانسوی در اهانت به نبی اکرم(ص) را محکوم کردند.
محکوميت اهانت به پيامبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، در پی اهانت روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر اکرم(ص)، مردم ولایتمدار بوشهر پس از اقامه نماز جمعه این اقدام پلید را محکوم کردند.

 

نمازگزاران با سر دادن شعارهای ما همه عاشق توییم محمد، جان به کف راه توییم محمد، من عاشق محمدم، پیرو خط احمدم و ای امت محمد به پا خیر، پیرو خط احمد به پا خیر، عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس نبی اکرم ابراز کردند.

 

همچنین فریادهای اسلام پیروز است، صهیونیسم نابود است و لبیک یا محمد، جانم فدای احمد، اتحاد اتحاد حافظ کشور است، راه امام و شهدا وحدت است، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فرانسه و مرگ بر اسرائیل از دیگر شعارهای نمازگزاران بود.

 

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه پیامبر اسلام خاتم الانبیا و نماد ادیان جهان اسلام و الگوی تمام نمای انسان الهی در تمام اعصار است گفت: جهان سلطه و استکبار جهانی در شرایط کنونی عزت اسلام را نشانه گرفته است و در مقابل دین، نهضت دینی، پیامبر ستیزی و اسلام ستیزی با اعمال نظامی و تروریستی و گاه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و سیاسی در عرصه های علم و فناوری صف کشیده اند و جبهه دینی را مورد تهاجم قرار می دهند.

 

به گزارش رسا در آیین نماز عبادی سیاسی این هفته بوشهر، واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز حضور داشت./833/پ203/ب4

ارسال نظرات